• Σχόλιο του χρήστη 'Όμιλος ΟΤΕ' | 17 Ιουλίου 2020, 12:30

    Τα σχόλια του Ομίλου ΟΤΕ για το άρθρο 106 έχουν ως εξής: A. Στην παρ. 3 αναφέρεται ότι «Όταν ο τελικός χρήστης καταγγέλλει σύμβαση, μπορεί να διατηρήσει το δικαίωμα μεταφοράς αριθμού από το εθνικό σχέδιο αριθμοδότησης σε άλλον πάροχο επί τουλάχιστον πέντε (5) μήνες μετά την ημερομηνία της καταγγελίας, εκτός εάν ο τελικός χρήστης παραιτηθεί του δικαιώματος αυτού.» Προτείνουμε η δυνατότητα του τελικού χρήστη, αφού καταγγείλει τη σύμβαση να διατηρήσει το δικαίωμα μεταφοράς αριθμού από το εθνικό σχέδιο αριθμοδότησης σε άλλον πάροχο, να δίνεται για το ελάχιστο χρονικό διάστημα όπως προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 106 του Κώδικα, δηλαδή για τουλάχιστον ΕΝΑ μήνα (αντί για τουλάχιστον πέντε μήνες που προβλέπει το νομοσχέδιο), ώστε ο αριθμός να μην παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μεταβατικό στάδιο και η πράξη έχει δείξει ότι δεν υπάρχουν τέτοιου είδους αιτήματα. B. Στην παρ. 6, εδ. β’, θεωρούμε εύλογο η επιστροφή από τους παρόχους δότες τυχόν υπάρχοντος πιστωτικού υπολοίπου στον καταναλωτή να μπορεί να γίνει και με άλλον πέραν του αναφερόμενου στο συγκεκριμένο εδάφιο («με τη χρήση προπληρωμένων υπηρεσιών»), όπως για παράδειγμα επιστροφή στον καταναλωτή σε χρήμα. Για το λόγο αυτό, προτείνουμε την εξής αναδιατύπωση: «Οι πάροχοι δότες επιστρέφουν κατόπιν αιτήματος κάθε πιστωτικό υπόλοιπο στους καταναλωτές ΚΑΙ με τη χρήση προπληρωμένων υπηρεσιών….».