• Σχόλιο του χρήστη 'Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε.)' | 17 Δεκεμβρίου 2020, 18:23

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ 42 6.1. Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (GOV.GR) 44 6.2. Κέντρο ταυτοποίησης 45 Ο έλεγχος ταυτότητας και η επαλήθευση θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν τη χρήση της τεχνολογίας Ψηφιακής Υπογραφής και θα πρέπει να υποστηρίζουν τη σταδιακή μετάβαση από την υγρή (wet) υπογραφή σε ψηφιακή υπογραφή σε διάφορες πτυχές του κοινού και του επιχειρηματικού φάσματος. Λαμβάνοντας υπόψη το συνεχώς αυξανόμενο φορτίο εισερχόμενων εφαρμογών / αιτημάτων από πολίτες, ένα προηγμένο σύστημα ροής εργασίας και διαχείρισης εγγράφων που υποστηρίζεται από ψηφιακές υπογραφές θα υποστηρίξει την επεξεργασία με πιο αποτελεσματικό και γρήγορο (swift) τρόπο, λαμβάνοντας επίσης υπόψη πρόσθετα οφέλη ασφαλείας, αναμφισβήτητα περισσότερο από χειρόγραφα ή "υγρό μελάνι" υπογραφές. 6.3. Κέντρο ειδοποιήσεων 45 6.4. Μητρώα & βασικά μητρώα 45 6.5. Κέντρο Διαλειτουργικότητας 46 Η διαλειτουργικότητα των συστημάτων του δημόσιου τομέα που ανήκουν σε διάφορους ενδιαφερόμενους είναι ένας θεμελιώδης πυλώνας της προσφοράς πολύτιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στον πολίτη. Είναι ωστόσο σημαντικό να ληφθεί υπ’ όψη πως για να είναι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες αποτελεσματικές και φιλικές προς τους πολίτες, πρέπει να πραγματοποιηθεί πρώτα μια συγκεκριμένη επιχειρηματική διαδικασία ανακατασκευής. Πολλές από τις τρέχουσες διαδικασίες έχουν σχεδιαστεί ως βασισμένες σε αθόρυβο οργανωτικό μοντέλο και προσέγγιση σε χαρτί. Ο ψηφιακός κόσμος προσφέρει πολύ περισσότερες ευκαιρίες για αυτοματοποίηση και οι διαδικασίες πρέπει να επανασχεδιαστούν για να αξιοποιήσουν την ψηφιακή ευκαιρία για να γίνουν πιο αποτελεσματικές. Παράδειγμα: Γιατί ένας πολίτης πρέπει να υποβάλει στο Διαδίκτυο μια δήλωση (συμπληρωματική δήλωση) ότι δεν έχει τρέχουσα ευθύνη για τους φόρους; Αυτή θα πρέπει να είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία που θα υποστηρίζεται χάρη στην διαλειτουργικότητα δημόσιων συστημάτων.