• Σχόλιο του χρήστη 'Λ.Π.' | 29 Ιουλίου 2019, 01:04

    Άρθρο 86 παράγραφος 3: Ο κανονισμός της Αρχής ορίζεται με απόφαση του Διοικητή της Αρχής; Ενός ανδρός Αρχή κυριολεκτικά δηλαδή; Ο Νομοθέτης δε μπορεί να καθορίσει αυτό το πλαίσιο μέχρι τη σύσταση του Διοικητικού συμβουλίου; Άρθρο 96 παράγραφος 8: Για ποιο λόγο τίθεται το 55ο έτος σαν ηλικιακό όριο για τη δυνατότητα απόσπασης στην Αρχή; Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση που αποδεικνύει ότι μετά τα 55 επέρχεται έκπτωση της ικανότητας ελέγχου και επιθεώρησης; Άρθρο 96 παράγραφος 9: Οι κατά παρέκκλιση αναφερόμενες αποσπάσεις αφορούν σε τι; Στην πλήρωση των οργανικών θέσεων ή πέραν αυτών; Γιατί δεν συμπεριλαμβάνονται και λοιπές ειδικότητες που σήμερα υπηρετούν στα ελεγκτικά σώματα, όπως Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κοινωνικοί Ανθρωπολόγοι, Κοινωνιολόγοι, Παιδαγωγοί και Νοσηλευτές; Άρθρο 100: Κατά την ελεγκτική διαδικασία είναι σημαντικό ο Ελεγκτής να θεωρείται ανώτερος διοικητικά του ελεγχόμενου. Αυτό ισχύει σήμερα, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά στο σχέδιο νόμου. Αντίστοιχα και ο χρόνος υπηρεσίας του υπαλλήλου σε θέση Επιθεωρητή-Ελεγκτή θα πρέπει να λογίζεται ότι διανύθηκε σε θέση Προϊσταμένου τμήματος. Άρθρο 117 παράγραφος 11: Πώς δύναται ο Διοικητής της Αρχής να αναστείλει τις εκκρεμείς διαδικασίες διορισμών; Μπορεί να αναστείλει υπογεγραμμένες Υπουργικές αποφάσεις; Πού ακριβώς προβλέπεται αυτό;