• Σχόλιο του χρήστη 'M' | 30 Ιουλίου 2019, 12:05

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ 1. Σε περίπτωση που προβλέπεται η καλή, πολύ καλή ή άριστη γνώση ξένης γλώσσας, αυτή να εξακριβώνεται όχι μόνο με βάση την κατοχή τίτλου από αυτούς που δέχεται το ΑΣΕΠ, όταν κάνει διαγωνισμούς προσλήψεων. αλλά και με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Αυτό πρέπει να αναγράφεται ρητά. Ακόμη καλύτερο είναι στις περιπτώσεις αυτές να προβλέπεται γραπτή και προφορική εξέταση. Με τον τρόπο αυτό, διαπιστώνεται το πραγματικό επίπεδο ξένης γλώσσας, που κατέχει ο υποψήφιος κατά το χρόνο υποβολής της υποψηφιότητας του. Με τις προβλέψεις αυτές (δυνατότητα επίκλησης παντός προσφόρου μέσου ή ακόμη καλύτερα με την πρόβλεψη γραπτών και προφορικών εξετάσεων), θα περιοριστούν κατά πολύ οι περιπτώσεις όπου ένας υποψήφιος κατέχει τίτλο γλωσσομάθειας υποδεέστερου επιπέδου, αλλά η δραστηριοποίησή του στη συνέχεια είχε ως αποτέλεσμα την πραγματική άνοδο του επιπέδου γλωσσομάθειας. Επίσης οι περιπτώσεις όπου ο υποψήφιος διαθέτει τίτλο γλωσσομάθειας ανωτέρου επιπέδου, στη συνέχεια όμως να μην χρησιμοποίησε, την ξένη γλώσσα , με αποτέλεσμα το πραγματικό επίπεδο της ξένης γλώσσας να είναι σε πραγματική βάση υποδεέστερο του τίλου . Η πρόβλεψη για γραπτές και προφορικές εξετάσεις στην ξένη γλώσσα ισχύει σήμερα, εκτός των άλλων για τις εξετάσεις εισαγωγής στην εθνική σχολή δικαστικών λειτουργών και τις εξετάσεις του υπουργείου εξωτερικών 2. Στην περίπτωσης που προβλέπεται συνέντευξη αυτή θα πρέπει να είναι ανοιχτή, δηλαδή να μπορεί να την παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος, όπως συμβαίνει με την προφορική εξέταση στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών, γεγονός που ενισχύει τη διαφάνεια Ευχαριστώ