• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ' | 9 Δεκεμβρίου 2020, 18:14

    Περ. 8Α Γίνεται απαρίθμηση των «Μη εξουσιοδοτημένων πωλήσεων διαφημιστικού χρόνου». Σε περίπτωση εφαρμογής της διάταξης, όπως προτείνεται, η αγορά θα οδηγηθεί σε χειραγώγηση από πλευράς καναλιών. Κατ’ αποτέλεσμα, οι εκάστοτε τιμές και ιδίως ο τρόπος με τον οποίον διαμορφώνονται, θα εξαρτώνται κυριαρχικώς από τα κανάλια, ενώ οι διαφημιζόμενοι θα στερηθούν στην πράξη την ελευθερία επιλογής συνεργατών με βάση και κριτήρια ποιότητας, πλην των οικονομικών.