• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ Γιάννης Δεληγιάννης' | 21 Μαρτίου 2012, 14:12
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Συνεχίζοντας από την πρόταση μου για τη δημιουργία μιας κεντρικής υπηρεσίας η οποία θα παρέχει άμεση πληροφόρηση στον πολίτη για όλες τις συναλλαγές του με το δημόσιο (one-stop shop), θεωρώ πως οι υποδομές που έχουν σχεδιασθεί και προτείνονται απαιτούν την παράλληλη και υποχρεωτική επιμόρφωση των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης. Οι διευθυντές θα πρέπει υποχρεωτικά να επιμορφώνονται μέσω του ΕΚΔΔΑ σε προγράμματα σχετικά με την εργασία τους με θεματολογία που καλύπτει τις γενικότερες μεταβολές στον τομέα τους, τις διαδικασίες που καλούνται να ολοκληρώσουν, γνωρίζοντας παράλληλα τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες που τους παρέχουν μέσα από μελέτες περίπτωσης και πρακτική άσκηση. Στη συνέχεια, οι υφιστάμενοι τους θα πρέπει να ακολουθήσουν την εκπαίδευση και όχι ανάποδα όπως συνήθως γίνεται! Τέλος οι μαθησιακοί στόχοι των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΕΚΔΔΑ θα πρέπει να σχεδιάζονται από τους εμπνευστές της στρατηγικής του φορέα, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό και οι μελέτες περίπτωσης να παρέχονται από τους σχεδιαστές των εν λόγω προγραμμάτων καλύπτοντας τους τομείς ευθύνης της διευθυνσης. Τέλος, σε επίπεδο υλοποίησης θα πρέπει οι μελέτες να είναι συνδεδεμένες με τα έργα προκειμέου να υπάρχει συνέχεια στην υλοποίηση τους στην πράξη και να ακολουθούνται οι σύγχρονες τάσεις υλοποίησης των ΠΣ. Στη διάθεση σας, Γιάννης Δεληγιάννης