• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Νικολαίδης' | 13 Αυγούστου 2011, 21:06

    Άρθρο 2:"...εκτός εάν ...κλπ". Οι εξαιρέσεις αυτές οδηγούν σε καταστροφική πολυνομία και γραφειοκρατία. Άρθρο 3.1: "...και εγκρίσεις άλλων υπηρεσιών ...κλπ". Είναι γνωστό οτι την μεγαλύτερη αιτία καθυστερήσεων στην έκδοση αδείας αποτελούν οι εγκρίσεις αυτές, οι οποίες συνήθως απαιτούν πλήρη μελέτη (αεροδρόμια, δνσεις ανάπτυξης, αρχαιολογία, ΕΟΤ) οι οποία μπορεί μετά να μην εγκριθεί από την πολεοδομία. ΔΕΝ πρέπει να αποτελούν προαπαιτούμενο ελέγχου φακέλλου - οι σχετικοί φάκελλοι να υποβάλλονται παράλληλα με τον φάκελλο έκδοσης Αδείας Δόμησης στην ΥΔΟΜ και να ελέγχονται συγχρόνως, ώστε να εξοικονομούνται μερικοί μήνες (ή χρόνια) στην έκδοση αδείας... Άρθρο 3.2ιγ : επι τέλους "Αιτιολογική" και όχι "Αιτιολογημένη" έκθεση - μηχανικοί είμαστε αλλά γράμματα γνωρίζουμε... Γενική παρατήρηση στο Άρθρο 4: Ελπίζουμε ο νέος τρόπος έκδοσης να ισχύσει αφού έχει ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ και ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ το ηλεκτρονικό σύστημα αρχειοθέτησης, διεκπαιρέωσης κλπ - αλλοιώς, καλύτερα να ξεχάσουμε την οικοδόμηση για μερικά χρόνια... Άρθρο 8: Μητρώο κατασκευαστών ιδιωτικών έργων (συζητείται τουλάχιστον από το 1974) δεν θα συστηθεί ποτέ? Πως μπορούν να γίνουν έργα με ανεύθυνους και αμαθείς κατασκευαστές? Περα από τις παραπάνω επί μέρους παρατηρήσεις πάντως θεωρώ οτι το Νομοσχέδιο κινείται προς ορθή κατεύθυνση. Εύχομαι κάθε επιτυχία στην εφαρμογή του.