• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΣΙΝΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧ.' | 16 Αυγούστου 2011, 18:20

    1. ΑΡΘΡΟ 6 α)Η παρ. 4ε έρχεται σε αντίφαση με τις παραγράφους 4β και 4δ. β) Οι χρόνοι που αναγράφονται στην παρ.4 του αρθρου 6 παραμένουν όταν υπάρχουν διακοπές εργασιών.? 2. ΑΡΘΡΟ 7 παρ. 10 . Οι αποφάσεις του Υπουργού ΠΕΚΑ δεν θα πρέπει να έχουν με κανένα τρόπο αναδρομική ισχύ. Γενικά το Νομοσχέδιο : 1. Δεν καθορίζει με σαφήνεια και αυστηρότητα τον εντατικό καθημερινό και συνεχή έλεγχο της δόμησης σε "πρωτογενές στάδιο " δηλαδή αν μιά κατασκευή έχει άδεια η όχι. Ποιά Υπηρεσία κάνει αυτό τον έλεγχο ? Η Υ.ΔΟΜ ,η Δημοτική Αστυνομία , Η Αστυνομία ? Το ένα εκατομμύριο αυθαίρετα που υπάρχουν σήμερα , η αυθαίρετη δόμηση σε εκτός σχεδίου περιοχές,σε παραλίες δάση κλπ δεν έχει προβληματίσει κανέναν ? 2. Αφήνει απέξω από τις διαδικασίες τις αιρετές περιφέρειες και τα πάντα κινούνται γύρω από την Κεντρική Κυβέρνηση ( ΥΠΕΚΑ ). Αυτή είναι η απογκέντρωση ? Οι Δήμοι μέσω των Υ.ΔΟΜ. συνδέονται άμεσα με το ΥΠΕΚΑ παρακάμτοντας τις Περιφέρειες που είναι η αρχή που ελέγχει την νομιμότητα των πράξεών τους. Κάτι δεν πάει καλά εδώ. 3. ΄Οπως συμβαίνει και σήμερα δεν υπάρχει καμμιά αναφορά γιά Δημόσια έργα. Συνεχίζεται το χάος. ΠΡΟΤΑΣΗ 1. Ο Δήμος αναλαμβάνει την υποχρέωση και την πλήρη ευθύνη για την έρευνα ύπαρξης οικοδ. άδειας στα οικοδομικά έργα με κάθε πρόσφορο τρόπο αεροφωτογράφηση της περιοχής του σε συνεχή τακτά διαστήματα. 2. Να συνδεθεί άμεσα και όχι τυπικά η άδεια λειτουργίας καταστήματος με τον φάκελλο της οικ. άδειας και αυτή να δίνεται μετά από αυτοψία και βεβαίωση του Επιθεωρητή Δόμησης.