• Βάσει του εν λόγω άρθρου μεταξύ των άλλων επιτρεπόμενων χρήσεων στη γενική κατοικία προβλέπονται και "Εμπορικά καταστήματα, καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών υπεραγορές, πολυκαταστήματα, μέχρι 800 τμ. συνολικής επιφάνειας δόμησης ανά οικόπεδο". Δεδομένου ότι προωθείται η απαγόρευση της εκτός σχεδίου δόμησης, εκ των πραγμάτων οι εναλλακτικές περιοχές χωροθέτησης εμπορικών καταστημάτων, πολυκαταστημάτων και υπεραγορών περιορίζονται σημαντικά, προτάσσοντας κατά αυτόν τον τρόπο την δυνατότητα χωροθέτησης των εν λόγω δραστηριοτήτων αποκλειστικά και μόνο σε εντός σχεδίου περιοχές με θεσμοθετημένες επιτρεπόμενες χρήσεις γης. Στα πλαίσια αυτά είναι, τουλάχιστον άστοχο αν όχι εγκληματικό, δεδομένης και της οικονομικής συγκυρίας στην οποία τυγχάνει να βρίσκεται η χώρα μας, να τίθεται ο περιορισμός των 800 τ.μ. για τα εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα και υπεραγορές στην γενική κατοικία, όταν είναι γνωστό ότι, το κρίσιμο μέγεθος για την βιωσιμότητα μιας εμπορικής δραστηριότητας τέτοιας φύσης είναι τα 1.500 m2 συνολικής επιφάνειας δόμησης (δηλαδή χώρος πώλησης, χώρος αποθήκευσης, βοηθητικοί χώροι κλπ). Εφόσον, η διοίκηση της χώρας μας επικαλείται ότι πασχίζει για την προαγωγή της ανάπτυξης, της επιχειρηματικότητας και της προσέλκυσης νέων επενδύσεων, είναι απαραίτητη η παρακάτω τροποποίηση στο εν λόγω άρθρο: "Εμπορικά καταστήματα, καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών υπεραγορές, πολυκαταστήματα, μέχρι 1.500 τμ. συνολικής επιφάνειας δόμησης ανά οικόπεδο". Τέλος, η επιβολή περιορισμών ως προς την πυκνότητα εγκατάστασης των υπ’ αριθ. 6 έως και 18 χρήσεων του εν λόγω άρθρου κατά τον πολεοδομικό σχεδιασμό εκτιμούμε ότι έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού.