• Σχόλιο του χρήστη 'Γιωργος Λ.' | 30 Ιανουαρίου 2012, 15:41

    Η ηλεκτροκίνηση αρχικά ακούγεται ελκυστική εφόσον δεν παράγει ρύπους στην κατανάλωση. Η αλήθεια είναι όμως διαφορετική αφού η παραγωγή του ηλεκτρικού ρεύματος παράγει ρίπους στην περιοχή της παραγωγής αφού προέρχεται απο καύση . Επίσης η μεταφορά αυτής της ηλεκτρικής ενεργείας από την μονάδα παράγωγης (π.χ. Πτολεμαΐδα) στην περιοχή της κατανάλωσης έχει τεράστιες απώλειες. Ένας σημαντικός παράγοντας επίσης είναι και η αποθήκευση της ηλεκτρικής ενεργεία απαιτεί συσσωρευτή κατασκευασμένου με χρήση βαρέων μετάλλων και με σύντομη ημερομηνία λήξης υψηλό κόστος κτήσης και αντικατάστασης. Αν κάποιος βάλει σε μια εξίσωση τα παραπάνω με όλες τις παραμέτρους μάλλον το αποτέλεσμα και μέχρι να βρούμε μια φτηνή μέθοδο παράγωγης ηλεκτρικής ενεργείας (συντηξη) θα γέρνει στο συμπέρασμα ότι κάθε προσπάθεια ηλεκρτοκινησης στην χώρα θα έχει συνέπεια: α) την αύξηση της μόλυνσης στην περιοχή παραγωγής της ηλεκτρικής ενεργείας, και την συσσώρευση βαρέων μετάλλων από τους συσσωρευτές στην περιοχή απόρριψης τους. β) Την αύξηση του κόστους κτήσης και αντικατάστασης του στόλου αυτοκίνητων. γ) Την γενικότερη αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο στον τελικό χρήστη. δ)Την χειροτέρευση της οικονομικής θέσης της χώρας μας. ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ λοιπόν από ένα τέτοιο εγχείρημα; Μάλλον οι γνωστοί φίλοι μας και οι αντιπρόσωποι τους στην χώρα που χάνουν μερίδιο αγοράς από την επίθεση των νέων φτηνών ασιατών κατασκευαστών. Πεποίθηση μου είναι ότι οποιοδήποτε συμμετοχή της χώρας προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης θα πρέπει να είναι με κίνητρο την δημιουργία μονάδων παραγωγής και όχι με σκοπό την επιδότηση εισαγόμενων προϊόντων "φίλιων" χώρων. Η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει προς αυτήν την κατεύθυνση και να αφήσει τον ρόλο του εξυπηρετητή διαφόρων αλλότριων συμφερόντων.