• Βάσει του εν λόγω άρθρου, μεταξύ των άλλων επιτρεπόμενων χρήσεων στη γενική κατοικία προβλέπονται και «Εμπορικά καταστήματα, καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών, υπεραγορές, πολυκαταστήματα, μέχρι 800 τ.μ. συνολικής επιφάνειας δόμησης ανά οικόπεδο». Η θέσπιση υπερβολικών περιορισμών όσον αφορά στη συνολική επιφάνεια δόμησης ανά οικόπεδο αλλά και ως προς την πυκνότητα εγκατάστασης των εμπορικών καταστημάτων, υπεραγορών, πολυκαταστημάτων και καταστημάτων παροχής προσωπικών υπηρεσιών εν μέσω της οικονομικής συγκυρίας που βιώνει η χώρα μας, εκτιμούμε ότι είναι εσφαλμένη. Δεδομένου ότι προωθείται η απαγόρευση της εκτός σχεδίου δόμησης, εκ των πραγμάτων οι εναλλακτικές περιοχές χωροθέτησης εμπορικών καταστημάτων, πολυκαταστημάτων και υπεραγορών περιορίζονται σημαντικά, προτάσσοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα χωροθέτησης των εν λόγω δραστηριοτήτων αποκλειστικά και μόνο σε εντός σχεδίου περιοχές με θεσμοθετημένες επιτρεπόμενες χρήσεις γης. Προχωρώντας σε μια πιο εξισορροπημένη μεταξύ των διαφόρων χρήσεων γης προσέγγιση στην περιοχή γενικής κατοικίας, πιστεύουμε ότι δε θα πρέπει να τίθεται περιορισμός 800 τ.μ. για τα εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα και υπεραγορές, αλλά αυτός να εκτείνεται μέχρι τα 1.500τ.μ. Επιπροσθέτως, βάσει των προβλεπομένων στο σχέδιο Π.Δ., η κινητήρια ισχύς των επαγγελματικών εργαστηρίων χαμηλής όχλησης, περιορίζεται πλέον στους 15 ίππους, αντίθετα με τα όσα ορίζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (22 kW βάσει των ν. 3325/2005 και 3982/2011), ενώ αντίστοιχα ο περιορισμός της συνολικής επιφάνειας δόμησης αλλά και της πυκνότητας εγκατάστασης πάλι λειτουργεί ανασταλτικά στην ανάπτυξη σχετικής επιχειρηματικής δραστηριότητας.