• Αν οι μηχανικοί εισεπρατταν την αμοιβη τελευταία με την παράδοση της διοικητικής πράξης[ άδεια δόμησης, αναθεώρησης κλπ στα χέρια του ιδιοκτήτη , δεν θα υπήρχε διαφθορά, γραφειοκρατία και σκόπιμη ή καταχρηστική ή εσφαλμένη ερμηνεία και αμφισβήτηση ισχυουσών διατάξεων . Επίσης οι αρμόδιοι υπάλληλοι είτε λόγω άγνοιας ερμηνείας διατάξεων είτε λόγω νοοτροπίας ,ή ευθυνοφοβίας , προτιμούν να θέτουν το φάκελο στο τελευταίο συρτάρι αδιαφορώντας για την ηθική και υλική ζημία του πολίτη . Αν δεν σπάσει το απόστημα της δυαδικής σχέσης μηχανικών -υπαλλήλων της πολεοδομίας , δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί κανένας νόμος , ούτε ο παρόν , όταν μάλιστα οι υποθέσεις φθάνουν στα αρμόδια διοικητικά δικαστήρια , όπου οι υποθέσεις τελεσιδικούν μετά από πέντε έως οκτώ έτη , αφού και οι δικηγόροι κάπως έτσι πράττουν , αφού προεισπράτουν την αμοιβή ,ή με τις συνεχιζόμενες απεργίες , τις οποίες όμως δεν θα έκαναν , αν δεν ήταν υποχρεωτική η υπογραφή από δικηγόρο η αίτηση ακύρωσης και η παραστασή του στο δικαστήριο . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΝΟΜΟΘΕΙΤΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ , ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΤΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΝΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ [δικηγόροι- μηχανικοί] ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Η ΤΡΟΙΚΑ ,