• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγώτης Μπαρούς' | 30 Ιανουαρίου 2014, 15:05

    Θα αναφερθώ σε ένα σημαντικό πρόβλημα που σχετίζεται με τη λειτουργία των ΣΑ. Σε περίπτωση αρνητικής γνωμοδότησης δεν υπάρχει δευτεροβάθμιο όργανο για να προσφύγει ο πολίτης πλήν της περιπτώσης 1,ε' του αρθρου 21. Αυτό είναι απαράδεκτο και δεν διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των ΣΑ. Τώρα όπως βλέπω προστέθηκε και η περίπτωση του άρθρου 10 του Ν.4076/2012. Η παράγραφος 4 του άρθρου 9 της τροποποίησης αναφέρει στο 4/2/γ ότι το ΚΕΣΑ Αιγαίου "αποφασίζει επί των ενστάσεων που υποβάλλονται κατά των αποφάσεων των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής του άρθρου 21", ενώ αντίστοιχα για το ΚΕΣΑ και ΚΕΣΑ Μακεδονίας - Θράκης αναφέρει "αποφασίζει επί των ενστάσεων που υποβάλλονται κατά των αποφάσεων των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής στην περίπτωση ε’ του άρθρου 21 και των περιπτώσεων του άρθρου 10 του ν.4067/2012". Αυτό δημιουργεί επιλεκτικά άνιση μεταχείριση μεταξύ πολιτών της χώρας που έχουν υποθέσεις σε άλλες περιφερειακές ενότητες. Επιπλέον δημιουργεί υπόνοιες για ευνοϊκή αντιμετώπιση ορισμένων που δεν ευνοούνται από αποφάσεις των ΣΑ που υπάγονται στη συγκεκριμένη περιφέρεια (π.χ. προσφατη περίπτωση στη Χίο) ΠΡΟΤΑΣΗ 1. Να συσταθεί δευτεροβάθμιο ΣΑ. ή 2. Να επεκταθεί η παρ. 4/2/γ και στα 4/1/γ και 4/3/γ δηλ. στο ΚΕΣΑ και ΚΕΣΑ Μακεδονίας - Θράκης. ή 3. Να διορθωθεί η παρ. 4/2/γ σύμφωνα με τις 4/1/γ και 4/3/γ ή 4. Να έχει ρητώς τη δυνατότητα το ΚΕΣΑ αιγαίου να "αποφασίζει επί των ενστάσεων που υποβάλλονται κατά των αποφάσεων του άρθρου 21 των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής όλων των περιφερειακών ενοτήτων της χώρας".