• Σχόλιο του χρήστη 'Zαχαρίας Σ. Πελέκης' | 4 Φεβρουαρίου 2014, 12:05

    1) Με ποια λογική τα μικρά συνεργία αυτοκινήτων παρόλο που είναι εργαστήρια χαμηλής όχλησης & εξυπηρετούν πάγιες & καθημερινές ανάγκες των πολιτών έχουν διαφορετική αντιμετώπιση από τα υπόλοιπα εργαστήρια χαμηλής όχλησης. 2) Όταν ένας Δήμος ξεκινά μία ένταξη στο ΓΠΣ μίας περιοχής για να την αναπτύξει δεν είναι δυνατόν να περιμένει ακόμα & σαράντα χρόνια (βλέπε Δήμο Μαραθώνα) λόγω γραφειοκρατίας. Στα πρότυπα του Ν. 4030/11 άρθρο 42 παράγραφο 15 προτείνω άρθρο στον παρόντα νόμο με τον οποίο όταν ξεκινά η διαδικασία ένταξης μιας περιοχής σε νέο ΓΠΣ να μπορεί άμεσα να αξιοποιηθεί με έκδοση αδειών λειτουργίας π.χ. πενταετίας με πρόβλεψη συνεχούς ανανέωσης μέχρι ολοκλήρωση της ένταξης. 3) Γιατί να διατηρείται η πολύχρονη & πολυδάπανη διαδικασία αλλαγής χρήσης ενός κτιρίου στην πολεοδομία, καθότι θα μπορούσε η χρήση του κτιρίου να είναι ταυτόσημη με την εγκεκριμένη μελέτη της αρμόδιας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Ταυτόχρονα θα μπορούσε να καταργηθεί η πολυνομία στην εξέταση των κτιρίων από θέμα πυρασφάλειας. Προτείνω: «Όλα τα κτίσματα θα εξετάζονται αποκλειστικά με το ΠΔ 71/88 με συμπληρωματική δυνατότητα την διαδικασία των αποκλίσεων. Για την έκδοση πιστοποιητικού θα κατατίθεται προς έγκριση μαζί με την ενεργητική μελέτη, στην αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία, & παθητική μελέτη σφραγισμένη από μηχανικό χωρίς έγκριση από την πολεοδομία (όπως ισχύει σήμερα στα «τακτοποιημένα» κτίσματα) με την οποία θα προκύπτει η δυνατότητα της συγκεκριμένης χρήσης. Στην διαδικασία έγκρισης θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του θεσμού των «αποκλίσεων» σύμφωνα με την 3η Πυροσβεστική Διάταξη. Η εγκεκριμένη χρήση αποτελεί πλέον την χρήση του κτίσματος». ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ Σ. ΠΕΛΕΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΜΠΟΡΟΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΟΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟΎ ΣΥΛΟΓΟΥ ΛΑΥΡΙΟΥ