• Σχόλιο του χρήστη 'LEYTERHS' | 9 Φεβρουαρίου 2014, 13:21

    (συνέχεια από 6/2 Γενικές διαπιστώσεις)7/Επειδή αφήνεται να εννοηθεί, ότι με το σχέδιο νόμου γίνονται και ρυθμίσεις σε δάση και δασικές εκτάσεις (βλ. άρθρο 2 παρ.2), ο συντάκτης του νομοσχεδίου, έπρεπε να λάβει σοβαρά υπόψη, το άρθρο 24 του Συντ/τος ως ισχύει μετά την μεταρρύθμιση του 2001, ότι δηλαδή και τα ιδιωτικά δάση και οι ιδιωτικές δασικού χαρακτήρα εκτάσεις , είναι επιτρεπτό να μεταβάλλουν χρήση, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ. Οι ιδιώτες όμως και οι Συνεταιρισμοί, επιδιώκουν ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ και δεν μπορεί να αιτιολογηθεί αλλαγή χρήσης , εναρμονισμένη με το ισχύον Σύνταγμα. Η προσπάθεια που καταβάλλεται από τον συντάκτη του σχεδίου ,να συνεισφέρει ο ιδιώτης ποσοστό 50% σε Τράπεζα γής ή στο Δημόσιο, δεν καλύπτει την εκ του Συντ/τος επιβαλλόμενη ρήτρα, για εξυπηρέτηση Δημοσίου συμφέροντος. Ίσως το Δημόσιο συμφέρον να αιτιολογηθεί στις περιπτώσεις αυθαιρέτων πραγματικών καταστάσεων ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, που η μόνη πλέον παρέμβαση του Κράτους για μή περαιτέρω υποβάθμιση , είναι να οργανώσει πολεοδομικά την περιοχή. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να τεθούν κανόνες και κριτήρια (πυκνοδομημένες με αυθαίρετα περιοχές, η γνώμη του οικείου ΟΤΑ κ.λ.π)