• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 11 Φεβρουαρίου 2014, 14:52

    άρθρο6 / παρ. 5 Στην περίπτωση πολλών συνιδιοκτητητών μιας ιδιωτικής πολεοδόμησης μπορεί στη πορεία κάποιοι από αυτούς να μη μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά στα εργά υποδομής. Νομίζω ότι σε αυτη την περιπτώση πρεπει να δίνεται η δυνατότητα μεταβίβασης του μεριδίου τους σε τρίτους που θα συνεχίσουν στη θέση τις διαδικασίες πολεοδόμησης τους. Αν δεν δίνεται αυτή η δυνατότητα είναι εύλογο ότι ή όλη διαδικασία θα οδηγηθεί στην ακύρωση της ολοκλήρωσης των έργων υποδομής καθώς οι υπόλοποι συνιδιοκτήτες δεν θα είναι εύκολο να αναλάβουν εξ ολοκλήρου το κόστος των εργων. Σημειώνεται ότι μεχρί την έναρξη κατασκευής των έργων υποδομής θα έχουν πληρωθεί σμημαντικά ποσά (αγορά γης-μελέτες- πρασίνο ταμείο κ.λπ.), τα οποία θα πάνε χαμένα και μάλιστα σε περιόδο κρίσης. Το αυτό μπορεί να συμβεί και στην περίπτωση και ένος μόνου φορέα- ιδιοκτήτη ιδιωτικής πολεοδόμησης, ο οποίος μπορεί να βρεθεί σε οικονομική αδυναμία κατα την διαρκεία εκτέλεσης των έργων υποδομής. Προφανώς ο νομθέτης θέτει τον περιορισμό μεταβίβασης με σκοπό την ολοκλήρωση των εργων υποδομής από το φορέα, αλλά σε περιόδους κρίσης αυτο μπορεί να επιφέρει το αντίθετο του αναμενόμενου αποτέλεσμα. Νομίζω ότι πιο αποτελεσματικό κίνητρο ολοκλήρωσης των έργων υποδομής θα ήταν η απαγόρευση ανέγερσης ανωδωμών (κατοικία - εμπορικοί χώροι) πριν την ολοκλήρωση των έργων υποδομής.