• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΥΔΟΥΝΗ' | 11 Φεβρουαρίου 2014, 22:44

    Άστοχος ο τίτλος, καθώς δε νοούνται"ειδικές" εκτάσεις.Ενδεχομένως "ειδικές περιπτώσεις" εκτάσεων εντός περιοχών των δύο ισχυόντων Ρ.Σ και των 5 εκπονούμενων Ρ.Σ. Δεν υπάρχει σαφήνεια στις επιδιώξεις των διατάξεων του άρθρου αυτού. Δεν αποτυπώνεται το αυτονόητο, ότι δηλ. η "περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμηση" πρέπει να εναρμονίζεται με τις κατευθύνσεις του αντίστοιχου Ρ.Σ. Η παραπομπή στην παράλληλη εφαρμογή των διατάξεων της "Τράπεζας Γης" του Ν.4178/2013, ενισχύει την αοριστία και τη μη δυνατότητα εφαρμογής του άρθρου, καθώς οι διατάξεις του παραπάνω νόμου δεν έχουν συμπληρωθεί με άλλο νόμο ή Π.Δ? Ασαφές επίσης είναι αν τα ποσοστά κοινοχρήστων και κοινωφελών είναι στην πολεοδομούμενη έκταση, οπότε θα ανήκουν στο δήμο και όχι στο δημόσιο (αυτό έχει ρυθμιστεί με άλλους νόμους τόσο πολεοδομικούς όσο και της οργάνωσης της τοπικής αυτοδιοίκησης - Καλλικράτης) και δεν είναι σκόπιμο να δημιουργούνται ασάφειες σε θέματα που είναι παγίως ρυθμισμένα. Γιατί οι περιπτώσεις αυτές πρέπει να αφορούν εκτάσεις τουλάχιστον 250 στρ. και όχι εκτάσεις στα μεγέθη που προβλέπονται στο επόμενο άρθρο 3? Δεν προκύπτει αιτιολόγηση για το συγκεκριμένο μέγεθος.Το 10% που αποδίδεται στο δήμο στην προτελευταία περίπτωση του άρθρου αφορά μη πολεοδομούμενη έκταση? Επίσης σχετικά με το ενιαίο ή όχι του παραχωρούμενου 50% δεν είναι ορθό το "επιβάλλεται" αλλά το "δύναται" ή "μπορεί". Και το ελάχιστο των 10 στρ. πως αιτιολογείται? δηλ. μια έκταση 250 στρ. που έχει π.χ ενιαία 100 στρ. δάσος και έναν αρχ/κό χώρο 6 στρ. τι θα τον κάνει τον αρχ/κό χώρο? θα τον μετρήσει για να υπαχθεί στις διατάξεις του νόμου ή δεν μπορεί να υπαχθεί?Τέλος πως, με τι είδους διοικητική πράξη, καθορίζονται οι "ειδικές" αυτές περιπτώσεις , όπως αναφέρω και στο άρθρο 1. Πρέπει να σημειώσω ότι δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ότι αυτή η πράξη είναι η βεβαίωση του άρθρου 24 του Ν.2508/1997.