Αρχική Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 60 – Εφαρμογή ολοκληρωμένης αστικής πολιτικής στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης (ΠΣΘ) και στην Περιαστική Ζώνη Θεσσαλονίκης (ΠΖΘ)Σχόλιο του χρήστη markopoulos | 28 Μαρτίου 2014, 20:56
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοι, Υπάρχουν περιοχές που σήμερα βρίσκονται εντος αστικών κέντρων σε κεντρικές λεωφόρους όπου ο συντελεστής δόμησης είναι ο,8 οπως εχει διαμορφωθεί επι τρίτση και περιοχές οπου θα περάσει το μετρο θεσσαλονίκης. (δυτικά οδος Λαγκαδα) πχ περιοχή ομόνοια. το πρόβλημα είναι οτι ενα κομματι της περιοχής εφάπτεται με αστική λεωφόρο (οδός Λαγκαδα) τα οικοπεδα πανω στο δρόμο ειναι υποχρεωμένα να λάβουν αδεια με συντελεστη δομησης ο,8. την ιδια ωρα επι της ιδιας λεωφορου υπαροχυν κομματια με 1,6, 2,4 δεν πρεπει να υπαρξει μια ομογενοποιηση?