• Σχόλιο του χρήστη 'markopoulos' | 28 Μαρτίου 2014, 20:13

    οι ΔΗΜΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΜΕΛΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΝΕΚΡΙΝΑΝ ΜελέτΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ γίνεται προσπάθεια να διαφυλαχθούν οι μικρές πλατείες και κάθε αδόμητος χώρος όπως προβλέπεται άλλωστε από το Γ.Π.Σ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ Ο Συντελεστής Δόμησης έχει καθοριστεί από το Ν. 1337/83 και είναι ο μέγιστος που μπορεί να δοθεί (0.8) στην περιοχή, ΕΝΩ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΧΕΙ ΜΕΤΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΩΦΟΡΟΣ (ΟΔΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ) Η ΕΝ ΠΑΣΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΤΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΕΣΜΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 1337/83? είναι γνωστό ότι η οδός Λαγκαδά θα αποτελέσει μελλοντικά ένα κομμάτι της επέκτασης του Μετρό προς την Δυτική Θεσσαλονίκη. Ποια λοιπόν μέριμνα έχει ληφθεί εδώ και χρόνια για την αλλαγή του Γ.Π.Σ με βάση την μελλοντική επέκταση του Μετρό και τις παράλληλες εμπορικές δράσεις που θα αναπτυχθούν.