• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοφάνης - Ρίζος Ματίκας' | 2 Απριλίου 2014, 12:29

    Με δεδομένη την διάταξη του εδαφίου (ε) της παραγράφου 3 του άρθρου 72 στην οποία προβλέπεται «Οργάνωση του Συστήματος Μεταφορών στα πλαίσια ολοκληρωμένης πολιτικής μακροπρόθεσμου συγκοινωνιακού σχεδιασμού, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του άρθρου 53 και λαμβάνοντας υπόψη και το «Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών – Μεταφορών Θεσσαλονίκης 2020», τι σκοπό εξυπηρετεί η διάταξη της παραγράφου 10 του άρθρου77 στην οποία αναφέρεται ότι «Λαμβάνεται μέριμνα να ενταχθούν τα προβλεπόμενα από το Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης (ΣΣΥΜ-Θ) στο νέο ΡΣΘ καθώς και η οργάνωση του οδικού δικτύου του νομού Χαλκιδικής σύμφωνα με τις προτάσεις του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων»; Μία μελέτη, ή μια μελετητική προσέγγιση, ή ακόμα και τα συμπεράσματα και οι προβλέψεις μιας ομάδας εργασίας όπως αυτή που κατέληξε στο «ΣΣΥΜ-Θ 2020», χωρίς καμία έγκριση ή άλλη θεσμική υπόσταση και χωρίς εγκεκριμένη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) πως μπορεί να εντάσσεται στο νΡΣΘ. Λογικά το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να ληφθεί υπόψη στα πλαίσια ολοκληρωμένης πολιτικής μακροπρόθεσμου συγκοινωνιακού σχεδιασμού όπως αναφέρει το άρθρο 72. Εκτός βέβαια εάν υποκρύπτονται άλλες στοχεύσεις όπως πιθανά η απαλλαγή του «ΣΣΥΜ-Θ 2020» από την υποχρέωση έγκρισης ΣΜΠΕ, δια μέσου της ένταξής του στο νΡΣΘ. Τέλος για ποιόν λόγο υπάρχει πρόβλεψη οργάνωσης του οδικού δικτύου του νομού Χαλκιδικής και μόνο, σύμφωνα με τις προτάσεις του Υπουργείου ΥΜΔ; Δηλαδή η οργάνωση του οδικού δικτύου των άλλων περιοχών που καλύπτονται από το νΡΣΘ γίνεται ανεξάρτητα των προτάσεων του ΥΔΜ ή ειδικά για την Χαλκιδική η πρόταση του Υπουργείου ΥΜΔ έχει μεγαλύτερη βαρύτητα και γιατί; Σύμφωνα με τα παραπάνω προτείνω να απαλειφθεί από το νομοσχέδιο η παράγραφος 10 του άρθρου77.