• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Κλωνάρας' | 15 Μαρτίου 2016, 12:25

    Επαναλαμβάνω αναγκαστικά αυτά που κατέθεσα και επί του άρθρου 3: Στο άρθρο 7 παρ. 3 εδάφιο (α) αναφέρεται ότι: « …επιτρέπονται τα κάτωθι…:α) Η κίνηση τροχοφόρων σε όλους τους υφιστάμενους δρόμους…». Κατά την ανωτέρω διατύπωση φαίνεται ότι δεν λήφθηκε υπόψιν (όπως και στο άρθρο 3 παρ. Α.2.1 του παρόντος Π.Δ.) το γεγονός ότι έχουν διανοιχθεί παρανόμως από το 2011-2012 και παραμένουν ανοιχτοί και προσβάσιμοι ως σήμερα, 5 χωματόδρομοι πλάτους 10 μέτρων προς την παραλία του Αηγιαννάκη, όπου ωοτοκεί μεγάλο μέρος του πληθυσμού του κύριου προστατευόμενου είδους, της θαλάσσιας χελώνας. Από τους δρόμους αυτούς διευκολύνονται να περνούν πλήθος ΙΧ, τροχόσπιτα και κάθε άλλου είδους οχήματα και να βγαίνουν στην παραλία ωοτοκίας και στις αμμοθίνες, ακριβώς δηλαδή στην περιοχή όπου δεν θα έπρεπε να περνούν τροχοφόρα. Για τους δρόμους αυτούς έχουν επιβληθεί πρόστιμα από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και έχουν εισπραχθεί, οπότε δεν αμφισβητείται ότι είναι παράνομοι. Εξάλλου για τους δρόμους αυτούς υπάρχει και σχετικό πόρισμα του κ. Ρακιντζή καθώς και σχετική μνεία στο κείμενο της Αιτιολογημένης Γνώμης της Κομισιόν και της πρότασης της Γενικής Εισαγγελέως του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου κατά την εκδίκαση της υπόθεσης. Επιπλέον με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης έχουν επιβληθεί προσωρινά μέτρα αποκλεισμού των δρόμων στην αφετηρία τους, και έχει ζητηθεί η υποβολή μελέτης αποκατάστασης, όμως ο υπαίτιος δεν έχει κάνει τίποτε από αυτά, προσβάλλοντας παράλληλα την απόφαση αυτή στο ΣτΕ όπου εκκρεμεί η συζήτησή της. Επομένως δεν είναι σωστό να επιτρέπεται γενικώς «Η κίνηση τροχοφόρων σε όλους τους υφιστάμενους δρόμους», αλλά είναι απολύτως αναγκαίο να διευκρινιστεί ότι η κίνηση επιτρέπεται «στους νομίμως υφιστάμενους δρόμους» και όχι «σε όλους τους υφιστάμενους δρόμους» γενικώς.