• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ' | 25 Ιουλίου 2016, 19:55

    Συμπληρωματικές προτάσεις για όλο το νομοσχέδιο. 1) Δημιουργία site με όλα τα καταγραμμένα μονοπάτια της Ελλάδας εκφρασμένα σε διαδρομές συνοδευόμενα με φυλλάδιο σε μορφή PDF και χάρτη του μονοπατιού που θα μπορεί να κατεβάσει ο καθένας. Η παρουσίαση να γίνεται σε τουλάχιστον 4 γλώσσες. Στο site αυτό να υπάρχουν links για τα site που υπάρχουν στην Ελλάδα και ασχολούνται με τα μονοπάτια την πεζοπορία και την ορειβασία. 2) Στα μονοπάτια για πεζοπορία να απαγορεύονται οιαδήποτε μηχανοκίνητα μέσα. Η καταστροφή των μονοπατιών από τους εντουράδες αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. 3) Όσον αφορά τα ποδήλατα θα πρέπει με πινακίδες να ορίζεται ανάλογα το μονοπάτι αν επιτρέπεται να περνούν ποδήλατα. Σε πλαγιές με μεγάλες κλίσεις η συνύπαρξη πεζών και ποδηλάτων είναι πολύ επικίνδυνη λόγω των μεγάλων ταχυτήτων των ποδηλάτων όταν κατεβαίνουν. Συνύπαρξη μπορεί να γίνει μόνο σε μονοπάτια φαρδιά και με μικρή κλίση. Το καλύτερο θα ήταν οι διαδρομές των ποδηλάτων που έχουν και άλλες απαιτήσεις να αποτελούν χωριστές διαδρομές. Σε κάθε περίπτωση στην αρχή του μονοπατιού να υπάρχει ενδεικτική πινακίδα που να επιτρέπει ή να απαγορεύει την διέλευση των ποδηλάτων. 4) H προστασία των μονοπατιών είναι σημαντική. Υπάρχουν μονοπάτια που είναι έργα τέχνης και πρέπει να προστατευθούν σαν μνημεία. Τα υπόλοιπα μονοπάτια να ενταχθούν σε κάποια μορφή προστασίας και να απαγορεύεται να πειραχθούν από την υπάρχουσα κατάσταση. Όταν γίνεται ένα οιαδήποτε έργο να υπάρχει και βεβαίωση από τον φορέα των μονοπατιών ότι δεν γίνεται κάποια παρέμβαση ή καταστροφή. Έτσι τα μονοπάτια θα προφυλαχθούν στο μέλλον.