• Σχόλιο του χρήστη 'Κοιν.Σ.Επ. Μονοπάτια της Ελλάδας' | 21 Αυγούστου 2016, 18:26

    Συμφωνούμε σε μεγάλο βαθμό με τα σχόλια του κ. ΧΡΗΣΤΟΥ ΛΑΜΠΡΗ και αντιπροτείνουμε την εξής απλοποιημένη, φθηνή και ευέλικτη διαδικασία με τις προδιαγραφές ανάδειξης παλαιών μονοπατιών, την οποία μπορούν φυσικά εν μέρει να την αναλαμβάνουν και οι δασολόγοι ή οι μηχανικοί: -Περιγραφή διαδικασίας επιλογής διαδρομών, ώστε να υπάρχει αναφορά στη λογική που ακολουθήθηκε -Περιγραφή του μήκους και του τύπου των καθαρισμών που απαιτούνται (για τον προσδιορισμό της εργασίας καθαρισμού) -Αναφορά σε τυχόν σοβαρά προβλήματα βατότητας. Αν πρόκειται για σημείο που δεν είναι προσπελάσιμο (αν χρειάζεται πχ. να κατασκευαστεί μια γέφυρα), τότε να καλείται ξεχωριστά ειδικός επιστήμονας για το συγκεκριμένο έργο. -Ψηφιακή αποτύπωση με συσκευή GPS του μονοπατιού. -Αναφορά των σημείων σήμανσης με πινακίδες, στα οποία θα πρέπει να περιέχονται λεπτομερώς τα εξής: Γεωσυντεταγμένες σημείου, φωτογραφία, προορισμός ή τοπωνύμιο σε ελληνικά και λατινικούς χαρακτήρες, κατεύθυνση βέλους, χιλιομετρική απόσταση, χρόνος, ύψος πασσάλου στήριξης. -Η σήμανση να είναι διπλής κατεύθυνσης υποχρεωτικά -Περιγραφή του τρόπου σήμανσης μεταξύ των σημείων που έχουν πινακίδες με προορισμούς (πχ. χρώμα, πινακιδάκια κτλ.). Θα πρέπει να αναφέρεται ρητά πως θα σηματοδοτηθούν τουλάχιστον όλες οι διασταυρώσεις -Μίνιμουμ 15 χιλιόμετρα διαδρομών (αλλιώς δεν πρόκειται για έργο ανάπτυξης πεζοπορικού τουρισμού) -Πενταετές σχέδιο ανάπτυξης του μονοπατιού με σαφή αναφορά σε δράσεις προβολής και συντήρησης.