• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Τζηρίτης' | 22 Αυγούστου 2016, 08:35

    παρ. 1: να εντάσσονται και σε ΣΧΟΟΑΠ παρ. 2.1: Τα στοιχεία αυτά να είναι βασικά προαπαιτούμενα της μελέτης συντήρησης-χάραξης ώστε να ερωτάται η γνώμη των χρηστών αλλά και της τοπικής κοινωνίας, των κατοίκων και των επαγγελματιών της περιοχής. Πως όμως μετράται η γνώμη όλων αυτών; παρ. 2: Η συλλογή σκουπιδιών είναι ατομική ευθύνη των πεζοπόρων. Αν σχεδιάζαμε διαδρομές με βάση τις δυνατότητες π.χ. συλλογή απορριμμάτων δεν θα γινόταν καμιά διαδρομή. Ποιοι θεωρούνται "ειδικοί επιστήμονες";Αυτό πρέπει να προσδιοριστεί ή να μην οριστεί καν. Επίσης αρκετοί "ειδικοί" επιστήμονες δεν έχουν πεζοπορική εμπειρία, με αποτέλεσμα να σχεδιάζονται και να κατασκευάζονται διαδρομές που δεν ικανοποιούν τις ανάγκες των πεζοπόρων και μια ευρύτερη οπτική ανάπτυξης διαδρομών. Επίσης δεν είναι σπάνιες οι υπερτιμολογήσεις. Για το σκοπό αυτό πρέπει να προβλεφθεί με κάποιο τρόπο η συμμετοχή των τοπικών ή πλησιέστερων ορειβατικών συλλόγων. παρ. 3: Η πιστοποίηση είναι σύνθετη διαδικασία που εμπλέκει και τρίτους φορείς-αξιολογητές. Επίσης η πιστοποίηση δεν είναι οριστική αλλά επανεξετάζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ποιος χορηγεί την πιστοποίηση, με ποια διαδιασία, κριτήρια κτλ.;;; Μια διαδικασία που εξηγείται στην ιστοσελίδα της ERA http://www.era-ewv-ferp.com/programs/lqt/ , http://menalontrail.eu/el/leading-quality-trails/ παρ. 4:Ποια υπηρεσία; Είναι αρκετά αόριστο. Εδώ πρέπει να υπάρχει μια ενιαία ιστοσελίδα, η οποία να έχει δεδομένα ανοικτού κώδικα για όλους τους χρήστες, π.χ. να είναι υποχρεωτικό για τους μελετητές να δίνουν τα δεδομένα χάραξης π.χ. στη ΕΟΟΑ ή στο http://geodata.gov.gr/, να ανεβαίνουν στις ιστοσελίδες τους και μετά σε όποια ιστοσελίδα θέλει ο καθένας.