• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΞΑΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ' | 11 Σεπτεμβρίου 2016, 15:25

    α) Ιδιοκτητης τιτλου δικαιωματος μεταφορας συντελεστη δομησης, ειναι παραλληλα και συνυποχρεος αγορας και αντιστοιχησης τιτλου προκειμενου να τακτοποιησει ιδιοκτησια του. Θα πρεπει να πληρωσει λοιπον πρωτα καποιον τιτλο αλλου,με αγνωστο χρονο αποζημιωσης του δικου του τιτλου. Θα πρεπει λοιπον να δινεται προτεραιοτητα σε ιδιους τιτλους οταν εισαι και ωφελουμενος. β) Οι τιτλοι θα πρεπει να μεταβιβαζονται τουλαχιστον κατοπιν δικαστικων αποφασεων αφου 1. η μεταβιβαση τους διεκοπη ανευ ειδοποιησης και παραμενουν εκρεμεις πληρεξουσιοτητες μεγαλης αξιας 2.τιτλοι που προκυπτουν απο ακυρωση παλιων αδειων κ αποφασεων μεταφορας συντελεστη δομησης και επανεκδοση των τιτλων στο ονομα των αρχικων ιδιοκτητων αφου παλιοτερα δεν ηταν υποχρεωτικη η μεταβιβαση στον ωφελουμενο πριν την υλοποιηση των . γ) Τα περιστατικα αυτα θα πρεπει να προβλεφθουν κ σε αλλους νομους περιουσιας , οπως και προβλεψη προτεραιοτητων πχ. προτιμησης οταν πολιτες που αδυνατουν να καταβαλουν τον ΕΝΦΙΑ. Κατα ποσο αυτα τα διακαιωματα με αγνωστο χρονο αποζημιωσης πρεπει να υπαγονται σε πιθανους φορους περιουσιας,οταν ειδικοτερα δεν μπορουν καν να μεταβιβαστουν κατα κριση του ιδιοκτητη. Θα υπαρχει dead line στο κρατος για την αποροφηση η θα παραμεινουν 40 χρονια αναποζημειωτα και θα πληρωνουν φορους.Ηδη υπαρχουν τιτλοι μεταφορας απο το 1984 αναποζημιωτοι και απο οτι διαφαινεται ο χωρος των βαρυνομενων ανοιγει τρομερα. Μαλλον δεν προηγηθηκε καποια τεχνοοικονομικη μελετη ,και δεν ειναι απλο να γινει .Ο μηχανισμος αποροφησης ισως ναναι πολυ αργος σε σχεση με την παραγωγη δικαιωματων. Θα πρεπει να εξετασει η διοικηση τροπους αποροφησης ,που ισως θα αποτελεσουν και τον μελλοντικο πλουτο αυτου του τοπου.