• Σχόλιο του χρήστη 'Τάκης Ρουσογιαννάκης' | 18 Σεπτεμβρίου 2016, 10:41

    Παρ. Γ) ιε : Πρέπει να διευκρινιστεί ότι σε περίπτωση και άλλων παραβάσεων τότε η μετακίνηση του κτιρίου σε άλλη νόμιμη θέση υπολογίζεται μόνη της σαν μία ξεχωριστή λοιπή πολεοδομική παράβαση και οι άλλες παραβάσεις χωριστά κατά τα προβλεπόμενα στον νόμο. Σε αντίθετη περίπτωση προκύπτει το παράλογο ένα κτίριο που υπάγεται στην περίπτωση αυτή να πληρώνει πρόστιμο 500 Ευρώ, ένα κτίριο που έχει κατασκευαστεί στην σωστή θέση και έχει μια μικρή υπέρβαση π.χ. 5 τμ να πληρώνει ένα μικρό πρόστιμο π.χ. 300 ή 500 Ευρώ και ένα κτίριο που υπάγεται στην περίπτωση αυτή και επιπλέον έχει μια μικρή υπέρβαση να πληρώνει πρόστιμο πολλών χιλιάδων ή και δεκάδων χιλιάδων Ευρώ. Αυτό δεν είναι δίκαιο, δεν είναι λογικό, οδηγεί σε υπέρογκα πρόστιμα και δεν πιστεύω ότι είναι στις προθέσεις του νομοθέτη, λαμβανομένης υπόψη της πληθώρας των περιπτώσεων λόγω ανακριβειών των τοπογραφικών διαγραμμάτων την εποχή έκδοσης της αντίστοιχης άδειας και ειδικότερα στα εκτός σχεδίου ακίνητα και τα ακίνητα σε οικισμούς. Είναι επίσης προφανές ότι στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει απαίτηση σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος ΕΓΣΑ (π.χ. για την ρύθμιση ενός διαμερίσματος μιας πολυκατοικίας εντός σχεδίου με άδεια) είναι δύσκολο να διαπιστωθεί τυχόν μικρή μετατόπιση ή στροφή του κτιρίου και πρέπει να παραμείνει η δυνατότητα ρύθμισης και ενημέρωσης της άδειας, σύμφωνα με την παρ. αυτή και μετά την προθεσμία ένταξης στον νόμο