• Σύμφωνα με άρθρο 7 του Π.Δ. 13.04.1929 (ΦΕΚ 153/Α/1929) "Περί επικινδύνων Οικοδομών": "1. Εις περίπτωσιν επικινδύνως ετοιμορρόπων κατασκευών ................. προβαίνει ....... εις την κατεδάφισιν της επικινδύνου κατασκευής αποκλειομένης οιασδήποτε ενστάσεως ή παρεμβάσεως." Σύμφωνα με την υπ΄ αρ. 87/1982 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η έκθεση επικινδύνως ετοιμόρροπων κατασκευών της τριμελούς επιτροπής του άρθρου 7 του Π.Δ. 13.04.1929, μπορεί να ανακληθεί με νέα απόφαση αυτής, μόνο σε περίπτωση πλάνης περί των πραγματικών γεγονότων. Διευκρινίζεται μάλιστα ότι "πλάνην δεν αποτελεί η διάφορος εκτίμησις υπό της επιτροπής των αυτών πραγματικών περιστατικών, επί των οποίων εβάσισε την προηγουμένην κρίσιν της". Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω θα πρέπει στην παρ. 2 να διευκρινιστούν τα εξής: α. Σε ποιόν απευθύνεται η γνωμοδότηση και οι προτάσεις του Σ.Α.; β. Τι γίνεται σε περίπτωση που η γνωμοδότηση του Σ.Α. διαφοροποιείται από την έκθεση της τριμελούς επιτροπής, για την οποία, σύμφωνα με το άρθρο 7 του Π.Δ. 13.04.1929, αποκλείεται οποιασδήποτε ένσταση ή παρέμβαση; Εφόσον πρόκειται για απλή γνωμοδότηση και διατύπωση προτάσεων, μπορεί αυτή να υπερισχύει της έκθεσης της τριμελούς επιτροπής; Εάν υπερισχύει η έκθεση της τριμελούς επιτροπής τι νόημα έχει η γνωμοδότηση του Σ.Α.; γ. Εάν τελικά έχει νόημα η γνωμοδότηση του Σ.Α., τότε αυτή θα πρέπει να παρέχεται κατόπιν αυτοψίας και να αιτιολογείται επαρκώς.