• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος Κάντζος' | 23 Σεπτεμβρίου 2016, 14:34

    Γενικά σχόλια στο άρθρο : Πρέπει να υπάρξει μηχανισμός ελέγχου κατά πόσον οι υπαγωγές αυθαιρέτων, κυρίως οι εξαιρέσεις από την κατεδάφιση σε απαγορευμένες για άλλους περιοχές, οδηγούν στο γενικό όφελος. Αν η εκτίμηση οδηγήσει σε αρνητικό αποτέλεσμα, να διαγράφονται μόνο οι ευθύνες αρμοδίων και να κατεδαφίζεται αμέσως το αυθαίρετο από τις ίδιες τις υπηρεσίες. Σχόλια στην παρ. 1 : Η περίπτωση α) πρέπει να μην είναι μία από τις περιπτώσεις αλλά γενικός όρος. Το εισαγωγικό εδάφιο της παρ. 1 να αναδιαμορφωθεί ως εξής : "Στις διατάξεις του παρόντος νόμου, κατά παρέκκλιση των οριζομένων στο άρθρο 73 του παρόντος υπάγονται οι αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης σε κτίρια και εγκαταστάσεις ιδιοκτησίας του Δημοσίου ή ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ, εφόσον αποδεδειγμένα εκτελέστηκαν ή εγκαταστάθηκαν από αυτό και εξυπηρετούν κοινωφελή σκοπό που διαπιστώνεται με τη διαδικασία της παρ. Χ (θα προστεθεί) :" Οι λέξεις "στεγάζουν" και "χρησιμοποιούνται" είναι παράθυρο για να τακτοποιούν ιδιώτες και να διαφράφονται πρόστιμα ακόμη και σε περιοχές που απαγορεύεται η υπαγωγή. Να το κλείσετε! Είναι παράλογο να μην απαιτείται τουλάχιστον η αποτύπωση του ακινήτου και της αυθαιρεσίας. Ούτε το ΔΕΔΟΤΑ δεν μπορεί να συνταχθεί σωστά χωρίς σχέδιο. Οι υπηρεσίες του δημοσίου διαθέτουν υπαλλήλους που μπορούν κάλλιστα να συντάξουν τα απαιτούμενα σχέδια της αποτύπωσης. Σχόλια στην παρ. 2 : Όλη η παράγραφος αποδεικνύει το εισπρακτικό πνεύμα του νόμου παραβλέποντας την ουσία. Γιατί όταν μισθώνεται το αυθαίρετο για ΚΥΕ να πληρώνει κανονικά ; Για να το πληρώνει ο ενοικιαστής ή το δημόσιο ; Όταν μισθώνεται και δεν είναι ΚΥΕ να μην πληρώνει ; Ή μήπως πρέπει να εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις για να ελεγχθεί η ασφάλεια των κτηρίων με μελέτη στατικής επάρκειας ; Που ; Σε κτήρια που δεν συντάσσεται καν ΔΕΔΟΤΑ ; Δεν μπορούν να στέκονται παρόμοιες λογικές σε κτήρια δημοσίου ενδιαφέροντος και ειδικά σε περιοχές με απαγόρευση υπαγωγής (δάσος, αιγιαλός, προστατευόμενες κλπ).