• Σχόλιο του χρήστη 'Δημ. Φλάσκος' | 9 Οκτωβρίου 2016, 03:06

    Αναφορικά με τη παρ. 3 έχω να παρατηρήσω: Η αντίστοιχη σύνθεση της επιτροπής του άρθρου 12 του ν.4178/13 σε πολλές περιοχές (Νησιωτικές κυρίως, αλλά και άλλες), δεν λειτούργησε ποτέ όπως προβλεπόταν και όπως ομοίως προβλέπεται στον παρόντα νόμο (σύμφωνα με την επόμενη παρ. 4., εντός 10 ημερών κ.λ.π.). Για την ακρίβεια των γεγονότων, τα μεσοδιαστήματα μεταξύ των διαδοχικών συνεδριάσεων, ήταν πάντα υπερβολικά μεγαλύτερα. Σε ανάλογες περιπτώσεις μέλος η μέλη των επιτροπών αυτών πρέπει να ταξιδεύσουν με πλοίο η αεροπλάνο προκειμένου να συνεδριάσει η επιτροπή. Επίσης τυχαίνει μέλη των επιτροπών αυτών να είναι διορισμένα ταυτόχρονα και στις επιτροπές των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής. Ο συνδυασμός των παραπάνω δυσχεραίνει υπερβολικά την λειτουργία, όχι μόνο της μίας αλλά και των δύο διαφορετικών επιτροπών που προανέφερα. Είναι εύκολο λοιπόν να αντιληφθεί κανείς ότι με την νέα προβλεπόμενη σύνθεση της επιτροπής δηλαδή: Αφ΄ενός με την προσθήκη ενός επιπλέον μέλους με την ειδικότητα του Αρχιτέκτονα και αφ' ετέρου με τον περιορισμό της 3.γ. σε σύγκριση με την 1.β του άρθρου 12 του ν.4178/13, πετυχαίνεται ακόμη μεγαλύτερη δυσλειτουργία της επιτροπής αυτής σε αρκετές περιοχές.