• §1γ Τελικά θα χορηγούνται άδειες ίδρυσης και λειτουργίας για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ή θα θεσπιστεί η γνωστοποίηση λειτουργίας στους Ο.Τ.Α.; Από τη στιγμή που τα δύο νομοσχέδια βρίσκονται στη φάση της επεξεργασίας είναι απαραίτητο να υπάρξει μέριμνα ώστε οι διατάξεις τους να μην είναι αντικρουόμενες. Επίσης στον κτιριοδομικό κανονισμό δεν υπάρχει η χρήση «κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος», αλλά οι χρήσεις «συνάθροιση κοινού» και «εμπόριο». Θα πρέπει επομένως να διευκρινιστεί σε ποια χρήση εμπίπτουν τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος προκειμένου ενδιαφερόμενοι και μηχανικοί να γνωρίζουν αν απαιτείται η αλλαγή χρήσης του χώρου. §2 (χρειάζεται επαναρίθμηση) Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για οικοδομικές άδειες των οποίων οι μελέτες δεν υπάρχουν ούτε στο αρχείο των ΥΔΟΜ, ούτε στο αρχείο των ιδιοκτητών. Πρότασή μας είναι στις περιπτώσεις που ο υπεύθυνος φορέας αδυνατεί να προβεί σε ανασύσταση φακέλου σύμφωνα με το ΠΔ 114/2005 ο έλεγχος νομιμότητας να πραγματοποιείται με τα σχέδια των μελετών που επισυνάπτονται σε συμβολαιογραφικές πράξεις ή σε διοικητικές πράξεις άλλων δημοσίων υπηρεσιών (π.χ. άδειες λειτουργίας) ή ελλείψει αυτών με βάση τα στοιχεία του έντυπου της οικοδομικής άδειας. §6γ Η παράγραφος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή της είναι η ανάρτηση των αεροφωτογραφιών με ημερομηνία λήψης στις 28/7/2011. Πρότασή μας είναι η ποινή της οριστικής παύσης άδειας ασκήσεως επαγγέλματος να εφαρμοστεί μόνο για τις βεβαιώσεις και τις υπαγωγές που θα γίνουν μετά την ανάρτηση των αεροφωτογραφιών, χωρίς αναδρομική ισχύ για βεβαιώσεις και υπαγωγές που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την ημερομηνία ανάρτησης.