• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαγιαννάκης Μιχαήλ' | 10 Οκτωβρίου 2016, 01:41

    Επί της παραγράφου 1 περιπτ.α Η απαίτηση γνωμοδότησης για όλα τα ειδικά κτίρια την στιγμή που (κακώς) έχουν εξαιρεθεί από τον έλεγχο του Σ.Α. οι κατοικίες σε όλους τους χαρακτηρισμένους αξιόλογους οικισμούς της χώρας, τα κτίρια επί κεντρικών πλατειών και οι προστατευόμενες για το τοπίο περιοχές (πχ Εθνικό Πάρκο Πρεσπών) κλπ, είναι παράλογη και χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο. Θα πρέπει να επανέλθει ο αρχιτεκτονικός έλεγχος στις παραπάνω περιοχές και όσον αφορά στα ειδικά κτίρια, να περιοριστεί σε αυτά που χαρακτηρίζονται ειδικά κτίρια δημόσιου ενδιαφέροντος κατά τον Ν.4067/11. Σήμερα τα Σ.Α. ελέγχουν στάβλους και αποθήκες σε αδιάφορες περιοχές ενώ δεν απαιτείται αρχιτεκτονικός έλεγχος σε αξιόλογους οικισμούς... περιπτ.β Στα κτίρια που είναι σε επαφή με διατηρητέα ο έλεγχος θα πρέπει να περιορίζεται στις όψεις τους, όπως ισχύει για τα κτίρια της περίπτωσης α περιπτ.δ Θα πρέπει επιτέλους να αποσαφηνιστεί από την διάταξη ποιοι είναι οι αναφερόμενοι "αδόμητοι χώροι". Νοείται κάθε οικόπεδο χωρίς κτίσμα? περιπτ.ιστ. Η διατύπωση (μόνο για άδειες κατεδάφισης) έρχεται σε αντίθεση με την παρ.8 του άρθ.6 του Ν.4067/11 η οποία προβλέπει τον έλεγχο για κάθε εργασία στα κτίρια αυτά. Επίσης θα πρέπει να προστεθεί στο τέλος ακόμη μια περίπτωση "Για όλες τις περιπτώσεις που προβλέπεται από τον Ν.4067/11 και τις μεταγενέστερες αυτού διατάξεις" καθώς η επανάληψη των αρμοδιοτήτων των Σ.Α. με το παρόν άρθρο αγνοεί όλες τις άλλες περιπτώσεις γνωμοδότησης που έχουν θεσμοθετηθεί από τον ΝΟΚ και τις μεταγενέστερες αυτού διατάξεις.