• Σχόλιο του χρήστη 'Τάνια Βεζυριαννίδου, Αρχιτέκτων Μηχανικός στη Διεύθυνση ΠΕΧΩΣΧ Αν.Μακεδονίας-Θράκης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης' | 21 Νοεμβρίου 2016, 11:18

    1. Να διευκρινισθεί εάν ο Ν.3827/2010 για το τοπίο που ενσωματώνεται στα Περιφερειακά Πλαίσια μέσω της γενικής κατηγοριοποίησης- κατάταξης των σε ποιό βαθμό δεσμεύει τη Διοίκηση για την αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων; Δηλαδή πέρα από τη γενική κατηγοριοποίηση- κατάταξη των τοπίων στα Περιφερειακά Πλαίσια, δεν είναι ευκρινές ποιες δεσμεύσεις δημιουργούν τα τοπία στον υποκείμενο σχεδιασμό ούτε και πως αυτά θα λειτουργήσουν σε σχέση με άλλες παράλληλες πολιτικές για την προστασία και ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος (δίκτυο ΝΑΤΟΥΡΑ , προστατευόμενες περιοχές κ.α.) 2. Να υπάρχει διοικητικός μηχανισμός ελέγχου των αντικρουόμενων κατευθύνσεων των Ειδικών Πλαισίων και των Περιφερειακών Πλαισίων όταν αυτές εντοπίζονται στο περιφερειακό επίπεδο. Στην περίπτωση που εντοπίζονται συγκρούσεις των υπερκείμενων πλαισίων στο στάδιο της ανάλυσης του Περιφερειακού Πλαισίου να προβλεφθεί η δυνατότητα τροποποίησης(ανάδρασης) των ειδικών πλαισίων μέσω τεκμηριωμένης πρότασης που θα προτείνει το Περιφερειακό Πλαίσιο. 3. Η αναφορά ότι οι γενικές διατάξεις χρήσεων γης και δόμησης με ισχύ μέχρι τη θεσμοθέτηση υποκείμενου ρυθμιστικού σχεδιασμού στο άρθρο 6 παρ. 1δ) να αποσαφηνισθεί τι μορφή νομικής δέσμευσης δημιουργεί στη Διοίκηση. Αρκεί δηλ. η Διοίκηση να προβαίνει στην αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων ή θα ακυρώνονται οι αποφάσεις της Διοίκησης αν προσβληθούν στο ΣτΕ λόγω έλλειψης υποκείμενου σχεδιασμού (σχετ. 3920/2010,387/2014 αποφάσεις ΣτΕ.)