• Σχόλιο του χρήστη 'μαρω ευαγγελιδου' | 21 Νοεμβρίου 2016, 14:03

    αρ 7 παρ 3 γ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ να προσδιοριστεί οτι για την ρυθμιση των περιοχών αυτων λαμβανονται υπόψη τυχον άλλες ειδικές μελέτες (πχ ΕΠΜ) και ρυθμίσεις που αναφερονται στην γενικη νομοθεσία (πχ δασικά) οι οποίες ειναι δυνατ΄ν να εξειδικευονται και να συνδέονται με την πολιτική χρησεων γης και το τοπικό αναπτυξιακό / χωρικο σχέδιο. Η συνηθης παρακτικη που απλά τις καταγραφει ως περιοχές με “ίδιο καθεστως” δεν ευνοεί την σύνθεση χωρικου και περιβαλλοντικου σχεδιασμού, πόσο μάλλον που συχνά παρότι με ίδιο καθεστώς δεν εχουν ρυθμισμένες τις χρήσεις γης (πχ περιοχές νατουρα στις οποίες δεν εχουν εκδοθεί τα ΠΔ/τα χρησεων ακομα και με ολοκληρωμενες ΕΠΜ). Επίσης στις προς πολεοδόμηση περιοχές πρέπει να προβλέπονται μεταβατικές (περιοριστικές της εκτός σχεδίου δόμησης) διαταξεις που ισχύουν μεχρι την πολεοδόμησή τους ωστε (α) να αποφευχθεί η δημιουργια τετελεσμένων γεγονότων και (β) να επιταχυνθει η διαδικασια πολεοδόμησης αρ 7 παρ 5 η αναστολη εργασιων και αδειων μπορει να ειναι πλήρης η μερικη (πχ πανω από συγκεκριμενο αριθμο οροφων η σε κάποια ειδικη χρηση) αρ 7 παρ 6, β τα γνωμοδοτικα οργανα δεν μπορει να ελεγχουν μονο την συμβατοτητα με τα υπερκειμενα και τα διπλανα΄? Που πανε οι κανονες της επιστημης ? Επισης η ΔΠΣ δεν μπορει να λεει γνωμη. Ειναι η εισηγητική υπηρεσία ή τελος παντων ποιος εισηγειται? Στο ΚΕΣΥΠΟΘΑ ειναι σκοπιμο να επανεξεταστεί η αντικατασταση του γεν γραμματεα με επιστημονα εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας κατα το προτυπο του εθνικού συμβουλίου. Αρ 7 παρ 9 η Περιφερεια στην παρακολουθηση εφαρμογης μπορεί να παιζει έναν συντονιστικό ρόλο. Ο ΦΟΡΈΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟς (δες και σχολιο στο αρ 2) . Φυσικά είναι λογικό να προβλεφθεί ότι μπορει να συνεπικουρειται από την περιφερεια εφ οσον ειναι αναγκαιο λογω υποστελε΄χωσης κλπ