• Άρθρο 11 Θα πρέπει να αναφερθεί ρητά ότι οχήματα που κινούνται με υγραέριο, απαγορεύεται να εισέρχονται σε υπόγειους χώρους στάθμευσης. Μπορούν να σταθμεύουν σε υπέργειους χώρους στάθμευσης σε χώρους πλησίον στα ανοίγματα εξαερισμού. Οχήματα που κινούνται με καύσιμα αέρια ελαφρύτερα του αέρα (φυσικό αέριο, υδρογόνο κτλ) μπορούν να σταθμεύουν σε συγκεκριμένες θέσεις σε υπόγειους χώρους εφόσον έχουν εγκατασταθεί κατάλληλες διατάξεις εξαερισμού, απαγωγής διαφυγόντων αερίων και διαχείρισης καπνού σε περίπτωση πυρκαγιάς. Θα πρέπει να καθοριστεί σε ποιες εγκαταστάσεις εγκαθίσταται Μόνιμο υδροδοτικό πυροσβεστικό δίκτυο και απλό πυροσβεστικό δίκτυο: a. κατηγορίας Ι πυροσβεστικό υδροδοτικό δίκτυο. (υψηλού κινδύνου εγκαταστάσεις) b. κατηγορίας IΙ πυροσβεστικό υδροδοτικό δίκτυο. c. κατηγορίας ΙII πυροσβεστικό υδροδοτικό δίκτυο. (Πχ ψηλά κτίρια, υψηλού κινδύνου ή δυσπρόσιτα στα πυροσβεστικά οχήματα σημεία κτιριακών συγκροτημάτων) Θα πρέπει να διευκρινίζεται ότι όπου υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς σε υγρά καύσιμα, οι πυροσβεστικές φωλιές θα πρέπει να λειτουργούν ως σημεία παραγωγής πυροσβεστικού αφρού. Απλό υδροδοτικό δίκτυο. Οι απλές παροχές υδροληψίας των κτιρίων, δίνουν μία πολύ μικρή παροχή, της τάξης των 60-70 lt/min σε πίεση 3 bar. Οι απλές πυροσβεστικές φωλιές μπορούν να αντικατασταθούν με πιστοποιημένες φωλιές κατά ΕΝ671-1 με ονομαστική διάμετρο 25mm, μήκους 30m και παροχής 27L/min σε πίεση 2.8 bar και ακτίνα βολής στη πίεση λειτουργίας 11 m. Χώροι προσωρινής παραμονής – καταφυγής ΑμεΑ: Δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές των χώρων αυτών καθώς και η επικοινωνία αυτών με εσωτερικό τηλεφωνικό δίκτυο έκτακτης ανάγκης Διαχείριση καπνού Δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές για τη διαχείριση καπνού στα νέα κτίρια. Πρατήρια καυσίμων Δεν έχει προβλεφθεί το τοπικό σύστημα κατάσβεσης πάνω από τις αντλίες καυσίμων