• Σχόλιο του χρήστη 'π. Βαγιώτας' | 11 Ιουλίου 2017, 14:42

    Στην παράγραφο 4.α. ο όρος "πάγιο μίσθωμα" πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής "ελάχιστο ετήσιο πάγιο μίσθωμα ανά στρέμμα", δεδομένου ότι θα υπάρχει και το "προσφερόμενο ετήσιο πάγιο μίσθωμα ανα στρέμμα". Είναι σαφές ότι στη μαθηματική σχέση που χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό του έχει ξεφύγει κάποιος συντελεστής ίσος ή μεγαλύτερος του δέκα, γιατί εάν θεωρήσουμε τους δυσμενέστερους συντελεστές του τύπου οι τιμές που προκύπτουν είναι για λατομεία έκτασης μικρότερης ή ίσης των 100 στρεμμάτων τα 468 ευρώ ετησίως ή 4,68 ευρώ/στρέμμα απομειούμενες όσο μεγαλώνει η έκταση (πχ για έκταση 400 στρ. η τιμή είναι 1170 ευρώ ή 2,925 ευρώ/στρέμμα). Τα διαστήματα του συντελεστή γ να γίνουν των 5. Όταν δεν έχουμε δαπάνες έρευνας τη τιμή παίρνει ο συντελεστής ε, καθόσον δεν μπορεί να πάρει τιμή μηδέν. Για το συντελεστή δ ίσως θα πρέπει να απαληφθεί ο όρος "επαρχιακό" για το ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο. Στην παράγραφο β.αα. να συμπληρωθεί ότι το ανώτατο θεμιτό ποσοστό αναλογικού μισθώματος των 8%,10% και 5% να ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις που δημοπρατούνται οι χώροι αυτοί και θα αφορούν την υπηρεσία που δημοπρατεί και όχι τα ποσοστά που μπορεί να δώσουν οι προσφέροντες τα οποία και προφανώς θα μπορεί να είναι μεγαλύτερα ή ίσα αυτών. Διαφορετικά καταστρατηγείται το δικαίωμα του ανταγωνισμού. Αντίστοιχα και για τα λατομεία αυτά θα μπορούσε να προσδιοριστεί το 5% ως το ελάχιστο προσφερόμενο. Στο ποσοστό 10% της παραγράφου 6 εδάφιο δεύτερο θα μπορούσε να προστεθουν και οι αντίστοιχες υπηρεσίες των αποκεντρωμένων διοικήσεων. Το ποσοστό των 20% που προβλέπεται να αποδίδεται στην αντίστοιχη Περιφερειακή Ενότητα το θεωρώ καθυπερβολή δεδομένου ότι πρόκειται για δημόσιες δασικές εκτάσεις σε όρια ΟΤΑ Α΄βαθμού οι οποίοι ούτως ή άλλως εισπράττουν από τα εν λόγω έσοδα (πάγια και αναλογικά μισθώματα)