• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Π.' | 17 Δεκεμβρίου 2019, 11:52

    Είναι τουλάχιστον κουτό τόσο από θέμα απώλειας ενέργειας κ σπατάλης όσο κ από θέμα κόστους για το περιβάλλον η επένδυση σε μπαταρίες για αποθήκευση ενέργειας! Αυτό σημαίνει ότι μια μορφή ενέργειας από ΑΠΕ μετατρεπεται σε χημική για αποθήκευση και κατόπιν σε θερμική ή κινητική για κατανάλωση. Τεράστιες σπατάλες κατά τις εναλλαγές αυτές. Οι σπάνιες γαιες από τις οποίες κατασκευάζονται οι μπαταρίες είναι άλλο ένα πρόβλημα. Ενώ θα μπορούσαμε κατευθείαν να αποθηκεύουμε είτε φυσικό αέριο είτε Lng( είτε υδρογόνο στο μέλλον) κ κατόπιν άμεση κατανάλωση αυτού για θέρμανση ή κίνηση! Φυσικό Αέριο λοιπόν! Φροντίστε βραχυχρόνια γι αυτό κ μη σπαταλήσετε άδικα πόρους σε ηλεκτροκίνηση γιατί θα υπάρξει κοινωνική κατακραυγή. Όπως κοινωνική κατακραυγή θα υπάρξει και για τα σκουπίδια-ανεμογεννήτριες. Διαβάστε τι γίνεται σε χώρες που έχουν εδώ και χρόνια εγκαταστήσει ανεμογεννήτριες σε βουνοκορφές.. Μερικοί δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι άλλες οι συνθήκες της τουριστικής Ελλάδας με την μεγάλη βιοποικιλότητα και άλλες της Φινλανδίας. Το να επενδύσεις τώρα σε ηλεκτροκίνηση σε χώρες της Ευρώπης με τα χαμηλώτερα ΑΕΠ και κατακεφαλήν εισόδημα όπως η Ελλάδα είναι σα να ανοίγεις ινστιτούτα αισθητικής στην Ουγκάντα. Ποιος θα αγοράσει οχήματα 40.000 80.000 και 130.000 ευρώ? ποιο δίκτυο ΤΗς ΔΕΗ θα υποστηρίξει 1.000.000 αυτοκίνητα να φορτίζουν κατα τη διάρκεια της νύχτας? ούτε σε 30 ούτε σε 50 χρόνια αν πάτε τώρα σε ηλεκτροκίνηση αυτό θα είναι η ταφόπλακα και η υπερχρέωση της χώρας στους δανειστές... Δε πιστεύω να το επιδιώκετε αυτό; Σκεφτείτε την υστεροφημία σας εκεί στο υπουργείο. Συνοψίζοντας.Aς σοβαρευτούμε. Επενδύστε τώρα στο δίκτυο του φυσικού αερίου της χώρας και στην αεριοκίνηση για να μπορούμε μακροχρόνια να κάνουμε λόγο για όλα αυτά που διαβάζουμε στο pdf...