• Σχόλιο του χρήστη 'Σταύρος Μαυρουδέας' | 18 Δεκεμβρίου 2019, 18:51

    Για την κλιματική ουδετερότητα είναι προφανές ότι η ηλεκτροπαραγωγή πρέπει να είναι μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος και επομένως θα βασίζεται σε μεγάλης έκτασης ανάπτυξη των ΑΠΕ. Σχόλιο: Έχει γίνει μελέτη που να αποδεικνύει τη διαθεσιμότητα τόσο του απαιτούμενου όσο και του διαθέσιμου χώρου για την εν λόγω ανάπτυξη των ΑΠΕ; Εάν ναι, θα ήταν χρήσιμο να συνοδεύει το κείμενο που είναι σε διαβούλευση. Μηδενικό αποτύπωμα κατοικιών. Σχόλιο: Έχουν ληφθεί υπόψη τα αποτελέσματα των αναβαθμίσεων των κτιρίων που έχουν γίνει ως τώρα; Τί προκύπτει από τα εν λόγω στοιχεία; Θεωρώ ότι δεν είναι πραγματοποιήσιμος ο στόχος για την ενεργειακή αναβάθμιση σε κατηγορία Α των περισσότερων παλιών κτιρίων. Επίσης, θα πρέπει άμεσα να τροποποιηθεί ο σχεδιασμός των κτιρίων, ο οποίος αν και τροποποιήθηκε παραμένει από τους χειρότερους στην ΕΕ. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την τροποποίηση του κανονισμού και πόσο θα επηρεάσει τις τιμές των ακινήτων; Έχει γίνει εκτίμηση των απαιτούμενων υλικών και του αποτυπώματος αυτών κατά την παραγωγή τους; Σχήμα 19: Διάρθρωση του στόλου στις οδικές μεταφορές Σχόλιο: Με τις περιορισμένες επιλογές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τις σχετικά ακριβές τιμές των εν λόγω επιλογών και τη μέση διάρκεια κύκλου ζωής των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ο στόχος για 50% (στο περίπου) αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης στο σενάριο ΕΣΕΚ-2030 είναι εντελώς ανέφικτος. Θα ήταν χρήσιμο όλες οι αναφορές σε στόχους να συνοδεύονται από αναλυτικά στοιχεία. Γενικό Σχόλιο: Η διαβούλευση θα πρέπει να έχει διάρκεια τουλάχιστον 1 μήνα. Επίσης, μετά τη διαβούλευση είναι χρήσιμο να γίνεται αναφορά στις τροποποιήσεις που έγιναν μέσω των σχολίων των πολιτών.