• Σχόλιο του χρήστη 'Λυδία Αλβανού' | 15 Μαρτίου 2020, 23:14

    Με τη συγχώνευση των 36ΦΔ σε 24ΜΔ δε λαμβάνεται υπόψη ότι όλα αυτά τα χρόνια κάποιοι ΦΔ και το επιστημονικό προσωπικό τους επένδυσαν στην εξωστρέφεια και δικτυώθηκαν με οργανώσεις και δίκτυα του εξωτερικού συμμετέχοντας σε ομάδες εργασίας, πρωτοβουλίες και συνέδρια-σεμινάρια κάνοντας γνωστό και υπολογίσιμο το brand name της περιοχής ευθύνης τους. Προφανώς, μια ΜΔΠΠ Κεντρικής Μακεδονίας για παράδειγμα, δεν έχει την παραμικρή αναγνωρισιμότητα και δεν φέρει κανένα ειδικό βάρος γιατί έχει στην κυριολεξία "καταπιεί" το δέλτα του Αξιού ή την λίμνη Κερκίνη κι έτσι πολύ απερίσκεπτα από το brand name φτάνουμε στο no name!