• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρκος Ρουσσος' | 18 Ιουνίου 2020, 23:27

    Καταρχην να χαιρετήσω αυτην την πολυ σημαντικη πρωτοβουλια! Έχω δυο επαγγελματικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ένα Renault Kangoo από το 2009 και ένα Citroen Berlingo από το 2017. Το οξύμωρο είναι ότι όχι μόνο δεν έχω μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αλλά αντιθέτως έχω περισσότερα από βενζινοκίνητα/πετρελαιοκίνητα του ιδίου μοντέλου επειδή το βάρος των μπαταριών εντάσσουν τα οχήματα μου στην επομένη κατηγορία τελών. Έτσι τα ρυπογόνα ιδίου αμαξώματος οχήματα πληρώνουν 75€ τέλη ενώ τα ηλεκτρικά μου 105€. Αυτό βεβαίως είναι κόντρα τόσο στο πνεύμα «μιας φιλόδοξης πράσινης ατζέντας» όσο και στη λογική που διαμορφώνονται τα τέλη κυκλοφορίας. Όταν λέμε για διείσδυση ηλεκτρικών αυτοκίνητων μιλάμε μόνο για επιβατικά ΙΧ? Γιατί για την ώρα μόνο αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Τα επαγγελματικά ΙΧ κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα και σε δυσμενέστερες συνθήκες, κατά συνέπεια ρυπαίνουν περισσότερο, αν και εφόσον εξακολουθεί να είναι προτεραιότητα μας το περιβάλλον. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει και μια κατηγορία για τα ηλεκτρικά επαγγελματικά ΙΧ, αφού δεν εντάσσονται γενικώς στα ηλεκτρικά οχήματα. Για μένα τα παραπάνω είναι θέμα τάξης και εναρμόνισης με το «κοινό περί δικαίου αίσθημα» και όχι μια διαμαρτυρία για να γλιτώσω τα χρήματα των τελών. Άλλωστε έχω δαπανήσει πολύ περισσότερα χρήματα για φωτοβολταικό Parking για την εξολοκλήρου φόρτιση των οχημάτων μου με ηλιακή ενέργεια, πολλά χρόνια πριν τους «πρώτους» φωτοβολταικούς σταθμούς του ΤΕΙ Πειραιά, Δήμου Αλίμου κλπ Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας Μαρκος Ρουσσος Ηλεκτρολογος Μηχανικος ΤΕ