• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανάσιος Χατζηγιάννης' | 21 Ιουνίου 2020, 17:32

    Για λόγους όπως 1. υψηλό κόστος αγοράς των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, 2. ακριβότερο κόστος μετακίνησης ,σε σχέση με φυσικού αερίου ,σε περίπτωση που δεν υπάρχει ιδιόκτητο γκαράζ με χρήση νυχτερινού ρεύματος , 3. μη αναγραφόμενου κόστος αλλαγής μπαταριών από τις αντιπροσωπείες, 4. Τη μικρή αυτονομία (απαγορευτικό για μεταφορικές εταιρίες, ταξί & ιδιώτες) 5. ανύπαρκτου δικτύου φόρτισης 6. έλλειψη παραγωγής πράσινης ενέργειας για το ρεύμα Προτείνω - Το μεγαλύτερο ποσοστό του κονδυλίου για επιδότηση να αφορά δίκυκλα , σκούτερ ή ποδήλατα αφού πρακτικά θα έχουν και το μεγαλύτερο ποσοστό απορρόφησης . - Επιδότηση περιορισμένου αριθμού ηλεκτρικού αυτοκίνητου μόνο αν αντικαθιστά ρυπογόνο παλιάς τεχνολογίας (βέβαια ελάχιστες περιπτώσεις θα υπάρχουν ,μιας και ο κάτοχος κρατά το αυτοκίνητο λόγω οικονομικής στενότητας) ή αφορά πρώτο και κύριο όχημα. Είναι αποτελεσματικότερο (πιο φιλικό στο περιβάλλον και πιο οικονομικό) να αντικατασταθεί πάνω απο το 50% των λεωφορείων,ταξί και λοιπών επαγγελματικών οχημάτων με φυσικού αερίου και αργότερα των ιδιωτών παρά μόλις το 1% με ηλεκτρικά Ευχαριστώ