• Σχόλιο του χρήστη 'Ινστιτούτο Ενέργειας ΝΑ Ευρώπης (ΙΕΝΕ)' | 1 Ιουλίου 2020, 15:39

    Σημείο: 3. Στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4172/2013 προστίθεται νέα περίπτωση ιστ’ ως εξής: «ιστ) Το άνευ χρηματικού ανταλλάγματος κόστος φόρτισης επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. στις εγκαταστάσεις του εργοδότη, άνευ χρηματικού ανταλλάγματος.». Σχόλιο: Για την υλοποίηση του μέτρου απαιτείται τοποθέτηση ξεχωριστού μετρητή από τον ΔΕΔΔΗΕ για την καταγραφή του κόστους φόρτισης Η/Ο. Γενικότερο σχόλιο: Το σύνολο των νέων μετρητών του ΔΕΔΔΗΕ που αφορούν σημεία φόρτισης Η/Ο πρέπει να ενταχθούν στο σύστημα τηλεμέτρησης λόγω απαιτήσεων απομακρυσμένης εποπτείας και διαχείρισης ισχύος (Άρθρο 13).