• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος Βαρούτσας' | 5 Αυγούστου 2020, 15:37

    Στο άρθρο 87, στην παράγραφο 8α αναφέρει ότι για να δοθεί το επιπλέον 1 μέτρο ύψους πρέπει ο ελεύθερος χώρος της πυλωτής να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στάθμευση αυτοκινήτων. Αυτό έχει υπάρξει αντικέιμενο παρεξήγησης με κάποιες πολεοδομίες καθώς σε μια πυλωτή, ακόμα και αν προορίζεται για parking, δεν μπορεί να είναι όλος ο χώρος της οριοθετημένος ως θέσεις στάθμευσης, διότι χρειάζεται χώρος κίνησης των οχημάτων και χώρος κίνησης των πεζών. Θεωρώ λοιπόν ότι ο όρος "αποκλειστικά" πρέπει να αναιρεθεί διότι αν ερμηνευτεί κυριολεκτικά (και ενδεχομένως κακόβουλα), καμία πυλωτή δεν πληρεί την αποκλειστικότητα των θέσεων στάθμευσης. Επιπλέον στην ίδια παράγραφο θα πρότεινα το δεύτερο μέτρο, εφόσον πληρούνται οι προυποθέσεις του νόμου να έιναι δικάιωμα, το οποίο υπο προυποθέσεις να μπορεί να αναιρεθεί απο την αρχιτεκτονική επιτροπή, σε ειδικές περιπτώσεις κακής χρήσης του, που εφόσον είναι δυνατόν πρέπει να προκαθοριστούν. Ο λόγος που προτείνω κάτι τέτοιο είναι επειδή το ύψος είναι σημαντικός παράγοντας σχεδίασης ενός κτηρίου και κατα προέκταση μιας επένδυσης. Η διαδικασία πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο διαφανής, και να μην εξαρτάται απο επιτροπές που δεν έχουν ξεκάθαρο και θεσμοθετημένο πλαίσιο αναφοράς.