• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΔΕΜΟΧΩΡΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 3 Σεπτεμβρίου 2020, 22:17

    υποθέτω ότι είναι το κατάλληλο σημείο για διορθώσεις του Ν.4495 σε ότι αφορά τα ΣΑ 1. Αρ.7 Ν.4495/17 (Συγκρότηση-αρμοδιότητες ΣΑ) Το 2ο εδάφιο της περιπτώσεως (α) της παραγράφου 1, « Η ανωτέρω γνώμη δεν απαιτείται για εγασίες η…. στο εσωτερικό υφισταμένου κτιρίου όταν δεν επιφέρουν αλλαγές στις όψεις… από αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς κλπ» να αφορά το σύνολο των περιπτώσεων και να τοποθετηθεί ως 2ο εδάφιο της παραγράφου 1, πρίν την αναλυτική ανάπτυξη των περιπτώσεων. Αιτιολογία: μεγάλη ελάφρυνση του αντικειμένου των ΣΑ, και είναι σύμφωνη με την αιτιολογική- πρόθεση του νομοθέτη, για το σύνολο των περιπτώσεων. 2. Αρ.7 Ν.4495/17 (Συγκρότηση-αρμοδιότητες ΣΑ) Στην περίπτωση (ιβ) της παραγράφου 1 να αντικατασταθεί το πρόσωπο σε « βασικό, δευτερεύον κλπ οδικό δίκτυο» σε δρόμους πλάτους άνω των 20μ Αιτιολογία: Αδυναμία των ΥΔΟΜ να πιστοποιήσουν την κατάταξη των δρόμων και μεγάλη καθυστέρηση έγγραφης απάντησης από άλλες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα την εισαγωγή των θεμάτων στο ΣΑ με ευθύνη μηχανικών και την λειτουργική επιβάρυνση και καθυστέρηση εξυπηρέτησης. 3. Αρ.7 Ν.4495/17 (Συγκρότηση-αρμοδιότητες ΣΑ) Στην παράγραφο 2 να αναφερθούν αναλυτικά οι περιοχές αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής. Αιτιολογία: Ασάφεια απαντήσεων από τις ΥΔΟΜ 4. Αρ.8 Ν.4495/17 (Σύνθεση) Οι προτεινόμενοι από ΤΕΕ και ΣΑΔΑΣ εκπρόσωποι, πρέπει να είναι ελεύθεροι και ενεργοί επαγγελματίες αρχιτέκτονες. Αιτιολογία: Μετά την εμπειρία λειτουργίας των ΣΑ μέσω τηλεδιάσκεψης και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΤΕΕ e-adeies , προϋποτίθεται η δυνατότητα πρόσβασης των μελών στην ανωτέρω πλατφόρμα μέσω των μοναδικών κωδικών του ΤΕΕ 5. Αρ.11 Ν.4495/17 (Λειτουργία) Η παράγραφος 3 να συμπληρωθεί ώστε να επιτρέπεται η τηλεδιάσκεψη σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνον στις νησιωτικές περιοχές. Αιτιολογία: Η πρόσφατη εμπειρίαα από τα μέτρα covid-19 είναι θετική.