• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΡΕΓΙΑΝΝΗΣ' | 4 Σεπτεμβρίου 2020, 13:04

    ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΘΡΟΥ 28 1) Αρτιότητα 4.000τ.μ. με πρόσωπο 45μ σε κοινόχρηστο χώρο, σημαίνει ουσιαστικά ότι ούτε το 90% των γηπέδων με επιφάνεια άνω των 4.000τ.μ. δεν θα είναι πλέον οικοδομήσιμα. 2) Θεσπίζεται αρτιότητα 8.000τ.μ. αντί 4.000τ.μ. για τη χρήση τουριστικού καταλύματος. Αυτό θα είχε λογική εφόσον θα αφορούσε τα κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα που έχουν δόμηση 4πλασια και κατά συνέπεια πολλαπλάσια περιβαλλοντική επιβάρυνση και όχι τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα που δομούνται με όρους δόμησης κατοικίας. Σε διαφορετική περίπτωση θα είμαστε θεατές του εξής παράδοξου, κατοικίες που έχουν αλλά και θα έχουν μελλοντικά το δικαίωμα ανέγερσης σε γήπεδα 4.000τ.μ. να χρησιμοποιούνται παράνομα ως τουριστικά καταλύματα (όπως χρόνια γίνεται) με παράλληλη φοροδιαφυγή ενώ νόμιμες επιχειρήσεις μικρού μεγέθους αλλά σημαντικής φορολογικής συνεισφοράς να μην μπορούν πλέον να ιδρυθούν (αφού θα χρειάζονται διπλάσια επιφάνεια γηπέδου και πρόσωπο 45μ) και άρα να μην συμμετέχουν στο τουριστικό γίγνεσθαι, προς όφελος των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων αλλά και των κατοικιών που θα μετατρέπονται σε <> τουριστικές μονάδες μέσα σε μία νύχτα. Προφανώς χτυπιέται το μικρό (μη κύριο ξενοδοχειακό κατάλυμα) προς όφελος του μεγάλου (ξενοδοχεία με υπερδιπλάσιες αυθαίρετες επεκτάσεις) αλλά και προς όφελος του παράνομου (κατοικία με χρήση τουριστικής βίλας). Φαίνεται η τουριστική πίτα πρέπει να διανεμηθεί στους λίγους και ήδη υπάρχοντες, που ενώ έβγαλαν οικοδομικές άδειες για Χ τ.μ., κατασκεύασαν 2Χτ.μ. και ή μόνη μέριμνα τους πλέον είναι πως θα λειτουργήσουν σε συνθήκες ολιγοπωλίου.