• Σχόλιο του χρήστη 'Άννα Λεκατσά' | 4 Δεκεμβρίου 2020, 13:55

    Εκ της Γρηγόρης ΑΒΕΕ: Παρ. 3: Να διευκρινιστεί αν υποχρεούνται σε καταχώρηση των δεδομένων για τα απόβλητα τροφίμων, οι επιχειρήσεις που δεν περιγράφονται ρητώς στα πεδία α) έως ζ). Ως υπόχρεος καταχώρησης, θα μπορούσε να είναι κάποιος, κατ’ εξουσιοδότηση του παραγωγού αποβλήτων, όπως για παράδειγμα μία επιχείρηση που ορίζεται ως δικαιοπάροχος για το σύνολο του δικτύου των καταστημάτων frc; στ) Η παρ. 5Δ αφορά τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης (γενικά). Η παρ. 5.Δ.1 τις ΠΛΗΡΟΥΣ γεύματος και η παρ. 5.Δ.2 ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ γεύματος. Πρέπει να διορθωθεί η περιγραφή των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης ΠΛΗΡΟΥΣ γεύματος, και να γραφεί κατά την έννοια της παρ. 5.Δ.1 της Υ1Γ/ΓΠ/ΟΙΚ47829/23.6.2017 Παρ. 4: γίνεται αναφορά των κατηγοριών: 20 01 08 (βιοαποικοδομήσιμα απόβλητα κουζίνας και χώρων ενδιαίτησης- biodegradable kitchen and canteen waste), 20 01 25 (βρώσιμα έλαια και λίπη) και 20 03 02 (απόβλητα από αγορές). Η κατηγορία 20 03 01 (ανάμεικτα αστικά απόβλητα) δεν πρέπει να αναφερθεί; Παρ. 5: Για την ενθάρρυνση της δωρεάς προτείνεται η «Δημιουργία ειδικού σήματος» που να χορηγείται, κατόπιν ελέγχου και συμμόρφωσης, σε όσους εντάσσονται στη σχετική διαδικασία. Το συγκεκριμένο σήμα οιονεί πιστοποίησης, στα ελληνικά και τα αγγλικά, μπορεί να υποστηριχτεί διαφημιστικά και να προσθέτει επιπλέον αξία σε ένα brand name, αναδεικνύοντας τις περιβαλλοντικά ευαίσθητες εταιρείες. Κονδύλια διαφημιστικής υποστήριξης μπορούν να αναζητηθούν από το ΕΣΠΑ, με στόχο όχι μόνο την αναγνωρισιμότητα του σήματος μεταξύ των καταναλωτών, αλλά και την προσέλκυση επαγγελματιών.