• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΦΩΤΙΟΣ Α' ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΜΕ' | 4 Δεκεμβρίου 2020, 13:16

    Κατά την γνώμη μου απαλλάσσονται χαριστικά ΜΟΝΟ τα πολύ μεγάλα έργα που ανήκουν στην Κατηγορία Α από την διαχείριση των ΑΕΚΚ ενώ τα Β υπόκεινται (Βλέπε Παράγραφο 1 και 3) . Δηλαδή από την μια ο κάθε ιδιώτης και ένα μικρό έργο πρέπει να συμβληθεί με ένα σύστημα και να επιβαρυνθεί ορθώς με ένα κόστος ανακύκλωσης αλλά από την άλλη μεγάλα έργα όπως Οδικά , Σιδηροδρομικά , Αεροδρόμια κοκ δεν θα υποχρεούνται να συμβληθούν με Συλλογικά Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης (ΣΣΕΔ). Το δε τραγικό είναι ότι η διαχείριση της περίσσειας υλικών εκσκαφών (κωδικός ΕΚΑ 17 05 04) γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ΑΕΠΟ , δηλαδή σύμφωνα με την θέληση του κυρίου του έργου που μπορεί να είναι ιδιώτης σε πολλές των περιπτώσεων . Τι θα πρότεινα ως διορθωτική κίνηση στο παρόν άρθρο Α. Να υπάρχει στην ΜΠΕ ένα ισοζύγιο των προϊόντων αυτών που θα αναφέρεται σε αυτά τα υλικά και να προσδιορίζονται από την αρχή . Ακριβώς όπως και στα λατομεία ειναι το σχέδιο διαχείρισης εξορυκτικών απόβλητων . Β. Να απαγορεύεται η πώληση της περίσσειας των υλικών εκσκαφών ειτε επι τόπου του έργου είτε από παρακείμενο εργοτάξιο διότι αποτελεί εμπορία αδρανών υλικών χωρίς δικαιώματα . Γ. Η παράνομη διαθεση – πώληση να μπορεί να διαπιστώνεται από την επιθεώρηση μεταλλείων και κάθε άλλη αρχη . Η παράνομη διακίνηση να έχει ως αποτέλεσμα την αφαίρεση της ΑΕΠΟ. Δ. Η διαχείριση των υλικών εκσκαφών και της περίσσειας υλικών εκσκαφών με κωδικό ΕΚΑ 17 05 04 να γίνεται οριζόντια σε όλα τα έργα από τις μονάδες ΑΕΚΚ.