• Σχόλιο του χρήστη 'Μπραζιτίκος Χρήστος' | 4 Δεκεμβρίου 2020, 15:56

    Με την υφιστάμενη δομή, τον τρόπο λειτουργίας και τον υπάρχοντα εξοπλισμό τα ΚΔΑΥ αδυνατούν να κάνουν διαλογή ανά ΟΤΑ , με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα μεταξύ των ΟΤΑ της διαχειριστικής ενότητας, τόσο για τα ανακτώμενα υλικά όσο και για το υπόλειμμα. Με δεδομένο δε ότι κόστος διαχείρισης του υπολείμματος βαρύνει τους ΟΤΑ, ο επιμερισμός του κόστους ανά ΟΤΑ είναι φανερό ότι δημιουργεί προϋποθέσεις δημιουργικής λογιστικής. Από 1-1-2022 ορίζεται ότι το υπόλειμμα των ΚΔΑΥ , πρέπει να χρησιμοποιείται ως απορριμματογενές καύσιμο στην ενεργοβόρα βιομηχανία ή σε Μονάδες Ενεργειακής αξιοποίησης και η περαιτέρω επεξεργασία , όπου απαιτείται θα πραγματοποιείται σε νόμιμα αδειοδοτημένες μονάδες. Υπάρχουν τέτοιες μονάδες σήμερα? Θα υπάρχουν μέχρι στις 31/12/2021 και σε ποια περιοχή. Δηλαδή πχ ένα ΚΔΑΥ της Θεσσαλίας που θα πρέπει να στέλνει το υπόλειμμα για περαιτέρω επεξεργασία? Το κόστος διαχείρισης του υπολείμματος των ΚΔΑΥ που βαρύνει τους ΟΤΑ με ανώτερο ποσό τα 35 € πως έχει υπολογισθεί και τι αφορά: α) Τα έξοδα μέχρι την παραγωγή του απορριμματογενούς καυσίμου ή ποινή γιατί δεν έγινε απορριμματογενές καύσιμο. Μέχρι να υπάρξουν τέτοιες μονάδες οι ΟΤΑ τι θα επιβαρύνονται? Θεωρώ ότι πρέπει η διατύπωση της παρ. 5 να γίνει ποιο ξεκάθαρα.