• 3. Στο άρθρο 10 «Γενικά μέτρα πολιτικής», οι παρ. 1 και 2 να συμπληρωθούν ως ακολούθως: «1. Για την επίτευξη του στόχου της κλιματικής ουδετερότητας του άρθρου 1, στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (Ε.Σ.Ε.Κ.), του άρθρου 3 του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1099 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018 (L 328), πέραν των μέτρων των άρθρων 11 έως 22 του παρόντος, δύνανται να λαμβάνονται και να εφαρμόζονται μέτρα και πολιτικές για: [...] ε) την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στ) την προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας με ιδιαίτερη μέριμνα για ευάλωτους χρήστες, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, και της χρήσης προσβάσιμων σε όλους μέσων μαζικής μεταφοράς [...] 2. Για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή σύμφωνα με το άρθρο 1 και την απορρόφηση του κόστους των επιπτώσεών της, πέραν των προβλεπομένων στο άρθρο 19, δύνανται να λαμβάνονται και να εφαρμόζονται μέτρα και πολιτικές για: α) [...] β) τη δημιουργία προσβάσιμων σε όλους, συμπεριλαμβανομένων και των ατόμων με αναπηρία, πράσινων υποδομών και συνδυασμένων δικτύων από φυσικές και ημιφυσικές περιοχές και πράσινους χώρους, καθώς και το σύνολο των στοιχείων του φυσικού τοπίου, των υφιστάμενων φυσικών σχηματισμών και των διαμορφωμένων χώρων πρασίνου και ελεύθερων χώρων, δημόσιων ή ιδιωτικών, εντός των αστικών περιοχών, που παρέχει οικοσυστημικές υπηρεσίες, οι οποίες προάγουν την ανθρώπινη ευημερία και ποιότητα ζωής γ) την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της βιοποικιλότητας με έμφαση στην προστασία και αποκατάσταση οικοσυστημάτων που συμβάλλουν στην προσαρμογή και ανθεκτικότητα στην κλιματική αλλαγή δ) τον σχεδιασμό δίκαιης και βιώσιμης αστικής ανάπτυξης που λαμβάνει υπόψη κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές στρατηγικές για τη βελτίωση της αστικής ανθεκτικότητας και τη βελτίωση της προσβασιμότητας στους πολίτες με αναπηρία. ε) [...]».