• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ Π.' | 6 Μαΐου 2022, 12:01

    Αρθρο 12 παρ. 11 Τα δίκτυα Μ.Τ. του παρόντος κατασκευάζονται κατά κανόνα υπόγεια. Η όδευσή τους εναερίως επιτρέπεται μόνο ως εξαιρετικό μέτρο, εφόσον η υπόγεια όδευση είναι αδύνατη για τεχνικούς λόγους και με μέγιστο μήκος εναέριας όδευσης τα διακόσια μέτρα (200) μήκους ανά χίλια (1000) μέτρα δικτύου. Πρέπει η εν λόγω παράγραφος να καταργηθεί ή να μην ισχύσει για τα έργα που έχουν λάβει ήδη οριστική προσφορά σύνδεσης. Η εν λόγω παράγραφος εκτοξεύει τα κοστολόγια ειδικά σε μια περίοδο που υπάρχει εκτίναξη των τιμών των καλωδίων και φυσικά οποιοδήποτε αναδρομικό μέτρο καθυστερεί τα έργα που τόσο έχει ανάγκη η χώρα αφού θα πρέπει τα έργα αυτά να κάνουν νέες μελέτες οι οποίες απαιτούν μεγάλο χρόνο. Επίσης θα υπάρχουν πλέον 2 μέτρα και 2 σταθμά αφού ο ΔΕΔΔΗΕ θα μπορεί ανενόχλητος να κατασκευάζει εναέρια δίκτυα παντού και μάλιστα θα μπορεί με βάση το άρθρο 13 παρ 3 να ακυρώνει και την όδευση κατά την κρίση του στα ιδιωτικά δίκτυα. Τέλος στα κοινά αιτήματα εξαιρούμενων σταθμών το κόστος κατασκευής υπόγειου δικτύου σε σχέση με ενιαία έργα με βεβαίωση παραγωγής είναι πάνω από 300% αυξημένο λόγω πολλών οδεύσεων.