• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ' | 10 Μαΐου 2022, 15:15

    Για να απλοποιηθεί η διαδικασία έκδοσης ΟΑ πρέπει να απλοποιηθεί και να γινει σαφής η νομοθεσία. Αν θέλετε να αφαιρέσετε τον έλεγχο του ΣΔ να αφαιρεθεί τελείως και να παμε μόνο σε έλεγχο όγκου. Όχι να περάσει και αυτή η ευθύνη στους μηχανικούς. Η νομοθεσία είναι πολυπλοκη, με διαφορετικές ερμηνείες σε κάθε υδόμ, πολλές φορές αυθαίρετες. Απλοποιήστε τον έλεγχο των φορολογικών. Υπάρχουν οκτώ/εννέα φόροι, τέλη κ.λπ. που απαιτούνται για την έκδοση οικοδομικής άδειας: _ Ανταποδοτικό τέλος για το πληροφορικά σύστημα _ Εισφορές ΚΗ’ ψηφίσματος (μοιράζονται σε πράσινο ταμείο και ΥΔΟΜ Δήμου) _ Τέλος υπέρ Δήμου _ Εισφορές ΤΕΕ ιδιοκτήτη _ Παράβολο υπέρ Δημοσίου 0,5% (μέγιστο ποσό: 2,50€) _ Χαρτόσημο υπέρ ΤΕΕ ιδιοκτήτη _ Παράβολο Ν.1041/80,άρθρο 77 _ ΟΓΑ χαρτοσήμου 20% επί του παραβόλου _ Τέλος 5% για εκτός σχεδίου γήπεδα (Ν.4759/20, άρθρο 32, §1) Ο δε υπολογισμός τους είναι άνευ λόγου πολύπλοκος. Η πληρωμή τους γίνεται μόνο με επίσκεψη σε Δήμο και Εφορία και όχι ηλεκτρονικά. Απασχολείται προσωπικό των ΥΔΟΜ για τον λεγόμενο «φορολογικό έλεγχο»! Γιατί; Καταργήστε τα όλα και κρατήστε μόνο α) το παράβολο για το πληροφοριακό σύστημα και β) ένα τέλος που θα υπολογίζεται εύκολα μέσω του προϋπολογισμού του έργου υπέρ του «Πράσινου ταμείου», τα οποία να εξοφλούνται ηλεκτρονικά.